اخبار
1402/3/1 دوشنبه
اطلاعیه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه پیام نور؛
دستورالعمل نحوه برگزاری آزمون پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1401

.

New Page 1

 نحوه برگزاری آزمون‌های پایان ترم به این شرح اعلام می گردد؛

1-امتحانات حضوری 

در نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1401 آزمون کلیه دروس غیر عمومی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به صورت حضوری در مراکز/واحدها برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، آزمون های حضوری به دو شیوه کاغذی و الکترونیکی (نحوه آزمون در کارت ورود به جلسه درج می شود) برگزار می شوند که آزمون های کاغذی در سالن امتحانات مرکز و واحد و آزمون های الکترونیکی نیز در سایت رایانه مرکز و واحد برگزار می شوند.جهت ورود به سامانه آزمون الکترونیکی در آزمون‌های حضوری، نام کاربری : شماره دانشجویی و رمز عبور: کد ملی ثبت شده در سامانه گلستان می‎‌باشد. همچنین نام کاربری و رمز عبور دانشجویان اتباع شماره دانشجویی آنها است.

2-امتحانات دروس عمومی (مجازی در سامانه https://edu.pnu.ac.ir)

 آزمون دروس عمومی مقطع کارشناسی به صورت مجازی و غیر حضوری (از طریق رایانه شخصی یا تلفن همراه دانشجو)  در سامانه مرکز سنجش و آزمون به آدرس https://edu.pnu.ac.ir برگزار خواهد شد.

تاریخ آزمون‌های دروس عمومی(زبان خارجه ، فارسی عمومی ، ورزش و تربیت بدنی و دروس گروه معارف) از 27 تا 31 خرداد ماه 1402 (به مدت 5 روز ) می‌باشد.

3-امتحانات دروس زیر 10 نفر (مجازی در سامانهonline.kerman.pnu.ac.ir 
این آزمون ها برای دروسی که در استان زیر 10 نفر دانشجو دارند، می باشد و به صورت غیر حضوری در سامانه ریلاین برگزار می گردند.
 جهت دریافت اطلاعات کامل پیرامون این آزمون ها کلیک نمایید


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر