اخبار
1403/2/18 سه‌شنبه
تجلیل از 100 دانشجوی برتر مسابقات ورزشی مرکز کرمان
از برترین های ورزشی دانشگاه پیام نور مرکز کرمان در رشته های والیبال، فوتسال و تنیس روی میز تجلیل شد.

.

New Page 1

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در مراسمی با حضور خانم دکتر فاطمه معین الدینی رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان، دکتر محمود فرهادیان معاون آموزشی و پژوهشی، دکتر  روح اله خلیلی نژاد معاون اجرایی و مهندس رویگر مشاور مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان از 100 دانشجوی برگزیده مسابقات ورزشی مرکز کرمان تجلیل شد.

در این مراسم، خانم دکتر معین الدینی در سخنانی ورزش را زمینه ساز، شور  و نشاط در بین جامعه دانست و افزود: مجازی شدن بسیاری از فعالیتها حتی بازی های نوجوانان و جوانان، ایجاب می کند که برای داشتن روحیه نشاط و شادابی ، به ورزش به عنوان یک مقوله مهم در زندگی پرداخته شود و نسل جوان ما باید بیش از گذشته با آن را در برنامه های زندگی خود قرار دهند.

همچنین دکتر روح اله خلیلی نژاد، معاون اجرایی استان در سخنانی به روند برگزاری مسابقات اشاره کرد و از تلاش های استادان، داوران و عوامل اجرایی این مسابقات تقدیر و تشکر نمود و تلاش در زمینه گسترش ورزش را ستودنی توصیف نمود.

ایشان ادامه داد:پیشرفت های ورزشی مقدمه پیشرفت های علمی نیز هست و عموما جوانان ورزشکار در صحنه های علمی نیز عملکرد بهتری دارند.

لازم به ذکر است، این مراسم به همت معاونت اجرایی دانشگاه و اداره تربیت بدنی استان و همکاری روابط عمومی استان برگزار شد و کلیه هزینه های اهدا جوایز از محل همیاری از خارج دانشگاه تامین گردید و اجرای آقای مهدی قاسمی خواننده مشهور کرمانی و گروه تاتر از بخش های جذاب این مراسم بود. 

گفتنی است، در این دوره از مسابقات 14 تیم فوتسال پسران، 6 تیم والیبال دختران ،6 تیم فوتسال دختران و 20 شرکت کننده در رشته تنیس روی میز حضور داشتند که به تیم های اول تا سوم در رشته های مختلف، لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود اهداءگردید.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر