اخبار
1403/2/12 چهارشنبه
دکتر بیگ زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان:
معلم، ماندگارترین واژه ای است که در ذهن ها می ماند.

.

New Page 1

به مناسبت 12 اردیبشهت روز معلم و گرامیداشت مقام استاد از اساتید دانشگاه پیام نور استان کرمان تجلیل شد. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مراسم تجلیل از اساتید برتر دانشگاه پیام نور با حضور آقای دکتر بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان، خانم دکتر فاطمه معین الدینی رئیس دانشگاه پیام نور استان، حجه الاسلام صغیرا مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری و اعضای هیات علمی و اساتید مدعو دانشگاه برگزار شد.

 دکتر بیگ زاده در جمع اساتید دانشگاه پیام نور به نقش رفتار عملی اساتید در شکل گیری شخصیت دانشجویان اشاره کرد و افزود: رفتار عملی اساتید بیشترین تأثیر را در شکل‌گیری رفتارهای مثبت در بین دانشجویان دارد و همین نقش مهم معلم است که نسل‌ها را به‌هم پیوند می‌دهند و تکامل در فرهنگ را عینیت می‌بخشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان افزود: معلم ماندگارترین واژه‌ای است که در ذهن می‌ماند و کار اصلی معلمان و اساتید، تعلیم ‌و تربیت بوده و کلید فتح آینده در دست شما اساتید است و تمدن سازی جزء با نقش بی بدیل اساتید شکل نخواهد گرفت.

ایشان به پیشرفته های روزافزون علوم و فنون اشاره کرد و تاکید کرد: در عصر جدید که مصادف با انقلاب پنجم صنعتی است، سرعت تغییرات بسیار بالاست و تعلیم‌ و تربیت نیز باید متناسب با نیاز روز باشد و از رشد مناسب برخوردار باشد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر