اخبار
1403/2/12 چهارشنبه
مراسم تجلیل از اساتید برتر استان
به مناسبت 12 اردیبشهت روز معلم و گرامیداشت مقام استاد از اساتید دانشگاه پیام نور استان کرمان تجلیل شد. 

.

New Page 1

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مراسم تجلیل از اساتید برتر دانشگاه پیام نور با حضور آقای دکتر بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان، خانم دکتر فاطمه معین الدینی رئیس دانشگاه پیام نور استان، حجه الاسلام صغیرا مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری و اعضای هیات علمی و اساتید مدعو دانشگاه برگزار شد.

خانم دکتر فاطمه معین الدینی، با تبریک روز معلم و استاد به نقش شهید مطهری در تربیت نسل انقلابی اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که ما بتوانیم ادامه دهنده راه این شهید عزیز باشیم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان، نحوه انتخاب اساتید برتر را یادآور شد و گفت: دو نفر از اساتید دانشگاه در عرصه های علمی و پژوهشی سرآمد بوده اند و همین‌طور به پاس قدردانی از تلاش مدیران گروه از آنها نیز تجلیل می شود و همچنین در هر گروه آموزشی به انتخاب مدیران گروه استان، از سه استاد مدعو دانشگاه تجلیل می شود.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم اساتید دانشگاه با اعلام حمایت خود از تظاهرات دانشجویان دانشگاههای آمریکا، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین ابراز داشتند.

گفتنی است، در ابتدای این مراسم کارگاه آموزشی شیوه های تدریس با ارائه خانم دکتر سعیده خجسته استادیار گروه روانشناسی مرکز کرمان برگزار شد و آقای دکتر هادی ویسی نیز، مسئله آموزش در کنار  پژوهش، را مورد تاکید قرار داد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر