اخبار
1403/2/9 یکشنبه
بیانیه دانشگاهیان پیام نوراستان کرمان در محکومیت سرکوب اعتراضات دانشجویی در دانشگاههای اروپا و آمریکا
ضرب و شتم، برخورد و سرکوب خشن و بی رحمانه دانشگاهیان آمریکا بیانگر رفتارهای متناقض دولت آمریکاست و...

.

New Page 1

وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ، أَلا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَ لکِنْ لا یَشْعُرُونَ : 
و چون به آنان گفته شود که در زمین فساد نکنید، گویند: تنها دنبال اصلاح هستیم بدانید اینها همان مفسدانند و برنامه‌ای جز فساد ندارند ولی خودشان هم نمی‌فهمند. (قرآن کریم ،2-12)

ضرب و شتم، برخورد و سرکوب خشن و بی رحمانه دانشگاهیان آمریکا بیانگر رفتارهای متناقض دولت آمریکاست که از یک طرف خود را به عنوان مهد آزادی بیان معرفی می‌کند  و برای سایر کشورها نسخه‌ی رعایت حقوق بشر می‌پیچد، اما از سوی دیگر؛ این‌گونه اساتید دانشگاهی و دانشجویان را به جرم حمایتِ مدنی از مردم مظلوم غزه، سرکوب، تهدید و اخراج می‌کند.

امید آن داریم این جنبش بزرگ، نویدبخشِ فردایی آکنده از آگاهی و ظلم‌ستیزی در فضای دانشگاهی و علمی غرب خواهد بود. جنبشی با مشخصه های «گستردگی، آگاهی و استقامت» که با سرعتی مثال‌زدنی در حال تعمیم و گسترش به سایر گستره های جغرافیایی و آموزشی غرب است.

ما دانشگاهیان پیام نور استان کرمان، ضمن محکومیت این جنایات فجیع و گسترده و همراهی دولت مستکبر آمریکا با نسل کشی مردم مظلوم غزه، حمایت قاطع خود را از دانشگاهیان حق طلب وآزادی خواه جهان به ویژه در اروپا و آمریکا اعلام می داریم.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر