اخبار
1403/2/5 چهارشنبه
جلسه مدیران فرهنگی مراکز و واحدهای استان برگزار شد.
میزبانی استان کرمان از بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه، نقطه عطف فعالیتهای فرهنگی در سال جاری است

.

New Page 1

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، جلسه مدیران مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نوراستان با حضور حجه الاسلام صغیرا مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه و سید ابراهیم صباغ جعفری مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نوراستان برگزار شد.
در این جلسه حجه الاسلام صغیرا، از فعالیتهای مدیران فرهنگی مراکز و واحدها تشکر کرد و گفت:استقبال خوبی از طرح حم(طرح توانمند سازی فعالان فرهنگی دانشگاه) صورت گرفته و امیدوایم، دانشجویان شرکت کننده در این طرح بتوانند برای فعالیتهای دانشگاه مثمر ثمر باشند و پرچم دارحرکت های فرهنگی در دانشگاه باشند.

ایشان برپایی نماز جماعت، تاکید بر پوشش مناسب دانشجویان در محیط دانشگاه و پیگیری جشن ازدواج دانشجویی را از مهم ترین وظایف مسئولین فرهنگی مراکز و واحدها دانست.

همچنین سید ابراهیم صباغ جعفری مدیر امور فرهنگی و دانشجویی، میزبانی بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت در سال جای را نقطه عطف فعالیتهای فرهنگی استان در سال جاری ذکر کرد و افزود:همکاران مراکز و واحدها با فعال سازی کانون های قرآن و عترت زمینه ثبت نام حداکثری دانشجویان را فراهم نمایند.

ایشان استفاده از ظرفیت سایر دستگاههای فرهنگی نظیر: شهرداری، دفتر امام جمعه و ... را مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به اینکه دانشحویان پیام نور بومی می باشند، لذا سرمایه گذاری از سوی مراکز فرهنگی شهر، با استقبال مواجه می شود که نباید از این مهم غفلت شود.

صباغ جعفری از برگزاری دوره تربیت همیاران سواد رسانه ای خبر داد و افزود: دانشجویان دانشگاه پیام نور با توجه به اینکه اوقات فراغت بیشتری دارند از طرح های توانمند سازی به ویژه در عرصه های فضای مجازی و رسانه استقبال می کنند و لذا این طرح با هدف رونق بخشی به فعالیتهای فرهنگی دانشگاه اجرایی خواهد شد.

گفتنی است، در این جلسه ارتباط تلفنی با دکتر محمدی معاون فرهنگی، دانشجویی و اجتماعی سازمان مرکزی دانشگاه برقرار شد و ایشان توصیه های لازم به مسئولین فرهنگی مراکز و واحدها را ارائه نمودند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر