اخبار
1403/1/25 شنبه
اولین نشست روسای مراکز و واحدهای استان کرمان در سال جدید با خانم دکتر معین الدینی رئیس دانشگاه پیام نور استان برگزار شد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان:اولین مرحله از تجمیع واحدهای این دانشگاه با ادغام 5 واحد آغاز می شود.

.

New Page 1

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جلسه روسای مراکز و واحدهای استان به خانم دکتر فاطمه معین الدینی رئیس دانشگاه پیام نوراستان، حجه الاسلام صغیرا مسئول نهادمقام معظم رهبری دانشگاه، دکتر فرهادیان معاون آموزشی و پژوهشی، دکتر خلیلی نژاد معاون اجرایی و مدیران ستاد استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجه الاسلام صغیرا مسئول دفتر نهاد رهبری استان، در سخنانی به اثرات مدیریتی دو ویژگی حلم و حسن خلق اشاره کرد و افزود:این ویژگی ها، لازمه مدیریت صحیح و اثرگذار است و انتظار آن است، که مدیران دانشگاه با توجه به این دو ویژگی، برخورد شایسته با دانشجو را در محیط دانشگاه، نهادینه نمایند.

در ادامه این جلسه خانم دکتر فاطمه معین الدینی، از تلاش های مدیران، و همکاران استان در سال گذشته قدردانی نمود و افزود:علیرغم شرایط خاصی که بر فضای دانشگاه پیام نور در کشور حاکم شد توانستیم با تلاش و پیگیری، موفقیت های خوبی کسب نماییم و روند رو به رشد در اکثر شاخص مهم دانشگاه نظیر جذب دانشجو، جذب منابع، و افزایش درآمدهای غیر شهریه های داشتیم که امیدواریم این روند همچنان ادامه یابد.

رئیس دانشگاه پیام نوراستان کرمان به طرح تجمیع برخی واحدها که تعداد دانشجو در آنها به حداقل رسیده نیز اشاره کرد و افزود:با برنامه ریزی هایی که انجام شده تا پایان فروردین ماه واحدهای قلعه گنج، کشکوئیه، ارزوئیه، عنبرآباد و نرماشیر تجمیع شده و همکاران و دانشجویان به مراکز مادر منتقل و اموال غیر منقول نیز با هماهنگی استان به این مراکز منتقل خواهد شد.

ایشان برنامه یزی صحیح برای برگزاری امتحانات خرداد ماه را لازم و ضروری دانست و تاکید کرد: از هم اکنون تمهیدات لازم برای سیستم های سرمایشی، دستگاههای تکثیر و رایانه های آزمون و .... انجام شود تا امتحانات مانند همیشه به نحو مطلوبی برگزار شوند.

همچنین، دکتر فرهادیان معاون آموزشی و پژوهشی استان بر رعایت صحیح و اطلاع رسانی تاریخ های آزمونی و آموزشی دانشگاه تاکید کرد و افزود:برخی مواقع دانشجویان بعد از اتمام تاریخ های اعلام شده آموزشی، تقاضاهای انجام امور آموزشی مانند تغییر حوزه، مهمانی و ... دارند که امکان آن وجود ندارد.

گفتنی است در پایان روسای مراکز و واحدها به بیان گزارش یکساله از عملکرد پرداخته و مطالبات حوزه مدیرتی خود را بیان نمودند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر