اخبار
1403/1/20 دوشنبه
تشریح برنامه‌های دانشگاه پیام نور برای تحقق شعار سال
رئیس دانشگاه پیام نور مهمترین برنامه‌های دانشگاه برای تحقق شعار سال را تشریح کرد.

.

New Page 1

به گزارش روابط عمومی، دکتر ابراهیم تقی‌زاده ضمن تبریک سال نو در رابطه با شعار سال که «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، گفت: نامگذاری سال نشان‌ دهنده دغدغه مقام معظم رهبری طی چند سال متوالی است که نامگذاری‌ها در طی چند سال به مشکلات اقتصادی کشور و رفع دغدغه‌های مردمی معطوف شده است.

وی درباره تحقق این شعار در ارتباط با فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه پیام نور افزود: با توجه به فضای خوبی که دانشگاه دارد احداث باشگاه‌‌های مهارتی را در دستور کار قرار داده‌ایم که این موضوع باعث می‌شود دانشگاه سطح درآمدهای اختصاصی و پایدار ایجاد کند تا بستری برای اشتغال فارغ التحصیلان و دانشجویان فراهم شود.

تقی زاده همچنین گفت: در دانشگاه‌ پیام نور به عنوان دانشگاهی که در گستره ملی، واحدهای متعدد آموزشی دارد ایجاد مراکز رشد، خانه‌های خلاق، استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان و اخیراً هم احداث پارک علم و فناوری تقاضا شده است که این مراکز و پارکها می‌توانند به تحقق شعار سال کمک شایانی کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور به ایجاد فعالیت‌های اقتصادی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: از سال گذشته نسبت به مولدسازی دارایی‌های دانشگاه اقدام کرده‌ایم که از محل مولدسازی‌ها، سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد و این سرمایه‌گذاری هم به ترمیم و تقویت بودجه دانشگاه کمک می‌کند و هم زمینه فعالیت‌های اقتصادی سالم در دانشگاه را مهیا می‌کند.

وی به بورسیه کردن برخی دانشجویان مستعد و حمایت از تولیدات آنها پرداخت و گفت: برنامه‌ای برای بورسیه کردن برخی از دانشجویان مستعد در نظر داریم که این دانشجویان با رایزنی، تفاهم و تعامل با بخش خصوصی می‌توانند به محصول و تولید بیشتری در حوزه تخصصی خود دست یابند و در نتیجه زمینه را برای اشتغال‌زایی و فعالیت دانشجویان و فارغ التحصیلان ایجاد می‌کند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر