اخبار
1400/10/22 چهارشنبه
طی احکامی جداگانه؛
سرپرست دفتر نظارت،ارزیابی و تضمین کیفیت و سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه منصوب شدند

.

New Page 1

طی احکامی جداگانه از سوی دکتر ابراهیم تقی زاده سرپرست دانشگاه پیام نور؛ دکتر علی شجاعی فرد به عنوان سرپرست دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت و دکتر مهدی محمدی به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی، دکتر علم الهدی مشاور سرپرست دانشگاه پیام نور در مراسم تکریم و معارفه، ضمن تقدیر از زحمات دکتر ناصر محمدی مدیرکل پیشین فرهنگی و اجتماعی و دکتر ضمانی مدیرکل پیشین دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت گفت: حوزه معاونت فرهنگی یکی از بخش های محوری دانشگاه به شمار می رود و از آنجا که توجه به ابعاد فرهنگی و اجتماعی دانشجویان نیز همواره در بیانات مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار می گیرد، وظیفه دانشگاهیان و به ویژه دانشگاه پیام نور برای توجه به این بخش، بسیار مهم و خطیراست.

وی ضمن قدردانی از دکتر مهدی محمدی برای پذیرش این مسئولیت افزود: اداره کل فرهنگی مهم ترین بخش حوزه معاونت فرهنگی است و می تواند در پیشبرد اهداف و افزایش مشارکت دانشجویان نقش بسیار موثری ایفا نماید.

دکتر علم الهدی همچنین با اشاره به مسئولیت ها و اهداف حوزه نظارت، ارزیابی وتضمین کیفیت دانشگاه پیام نور افزود: تحولات مدیریتی امکان بهره مندی از همه ظرفیت ها، توانمندی ها و استعدادهای مدیران دانشگاه را فراهم می کند اما دانشگاه همواره خود رامدیون مدیران تاثیرگذاری می داند که تحولات بزرگی در حوزه مدیریتی خود پدید آورده اند و قطعا از تجربیات سازنده آنها در ادامه راه استفاده خواهد کرد.

وی توجه به حوزه ارزیابی مدیران و کارکنان را در حوزه نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت ضروری خواند و عدم تشویق مدیران و کارمندان فعال را آسیب جدی در سازمان های اداری کشور دانست.

مشاور رئیس دانشگاه از دکتر شجاعی فرد برای پذیرش این مسئولیت قدردانی کرد و گفت: ارزیابی مهم تر از نظارت است و باید راهکاری اندیشیده شود تا افرادی که تلاش بیشتری برای تحقق اهداف دانشگاه دارند، تشویق شوند.





 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر