اخبار
1400/4/21 دوشنبه
برگزاری جلسه روسای مراکز و واحدهای استان
جلسه روسای مراکز و واحدهای استان برگزار شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این جلسه با حضور دکتر علیرضا محدثی زرندی رئیس دانشگاه پیام نور استان و مدیران ستادی برگزار شد.

در این جلسه دکتر علیرضا محدثی زرندی به اقدامات انجام شده در خصوص برگزاری کلاسها و امتحانات در نیمسال گذشته اشاره کرد و گفت: 95 درصد کلاسهای برنامه ریزی شده در نیمسال قبل برگزار شد و روند کنترل و نظارت بر کلاسها به شکل مطلوبی صورت گرفت ضمن اینکه، سامانه پیام من نیز بستری مناسب برای برگزاری امتحانات پایان ترم بود.  

وی بر انجام اقدامات موثر تبلیغات در حوزه جذب دانشجو تاکید کرد و افزود: انتظار می رود روسای مراکز و واحدها در بازه های زمانی  مرداد و شهریور با برنامه ریزی مناسب، اقدامات لازم نظیر:استفاده از ظرفیت فضای مجازی، پیگیری نصب بنر و بیلبورد، ارتباط با خبرگزاری های محلی، ارتباط موثر با مراکز مشاوره و کافینت ها و سایر اقدامات لازم در این حوزه را به عمل آورند.

ایشان به برگزاری سومین جشنواره ملی شعر آئینی در دی ماه اشاره کرد و گفت: امیدواریم با بهبود شرایط کرونا در کشور، بتوانیم با استفاده از تجارب دو دوره قبلی این جشنواره، میزبان خوبی برای شاعران دانشگاهی کشور باشیم.

در ادامه دکتر محسن میر حبیبی معاون استان، ضمن تاکید بر برگزاری دوره های آموزش آزاد، از روند کاهشی درآمد زایی در این بخش انتقاد کرد و گفت: برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز اقشار مختلف جامعه از مهمترین اولویت های مراکز و واحدهاست.
گفتنی است دراین جلسه مدیران ستاد استان و روسای مراکز و واحدها به بیان دیدگاههای خود پیرامون مسائل مختلف:آموزشی، مالی و ... پرداختند.




 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر