مراکز و واحدها
1402/9/6 دوشنبه
برگزاری جشن فارغ التحصیلی دانشجویان مرکز کرمان
جشن فارغ التحصیلی ۶۰نفر از دانشجویان رشته های مختلف دانشگاه پیام نور مرکز کرمان برگزار شد.

.

New Page 1

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، جشن فارغ التحصیلی دانشجویان مرکز کرمان به همت امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و با حضور خانم دکتر فاطمه معین الدینی رئیس دانشگاه پیام نوراستان، حجه الاسلام محمد حسین صغیرا مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری، دکتر محمود فرهادیان و  دکتر روح اله خلیلی نژاد معاونین، مدیران ستاد  استان و با شرکت دانشجویان فارغ التحصیل رشته های مختلف مرکز کرمان برگزار شد.

در این مراسم حجه الاسلام صغیرا مسئول نهاد رهبری دانشگاه ضمن تبریک فارغ التحصیلی دانشجویان، تکامل گرایی را جزء ذات انسان دانست و آن را نامحدود توصیف کرد و افزود:طبق نظر روانشناسان مطرح جهان، معانی و مفاهیم زیادی در زندگی هریک از ما وجود دارد و باید با شناسایی انها به سمت رسیدن به نهایت این معانی و اهداف حرکت نمایم و هر چه جلوتر برویم بازهم راه رشد و پیشرفت وجود دارد و لذا در این نگاه فارغ التحصیل شدن معنایی  ندارد و همواره راه رشد و تکامل در عرصه های مختلف وجود دارد.

در ادامه این مراسم، خانم دکتر معین الدینی در سخنانی خطاب به دانشجویان گفت: بارزترین ویژگی شما "جوانی" است . جوانی، جوانه هستی است و هیچ پیشوای دینی یا مصلح اجتماعی یا شاعر و ادیب فرهیخته ای سراغ نداریم که راه "جوانی" را نپیموده و " جوانی" را نستوده باشد. 

ایشان ادامه داد: هر فهیم فکور و هر فرزانه فرهیخته هر چند هم که از مکتب جوانی درس آموخته و تجربه اندوخته باشد، در سنین پیری از هدر رفتن ایام جوانی حسرت می خورد و لذا شما جوانها به گونه ای از وقت و فرصت جوانی استفاده کنید که کمترین تاسف را در دوران های بعدی زندگی داشته باشید.

گفتنی است اجرای موسیقی، برنامه طنز، مسابقه و اهداء تندیس و لوح تقدیر از مهترین برنامه های این جشن بود.






 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر