مراکز و واحدها
1402/8/29 دوشنبه
به مناسبت هفته کتاب وکتابخوانی صورت گرفت :
نشست با موضوع اهمیت کتاب وکتابخوانی در واحد ریگان برگزار شد

.

New Page 1

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد ریگان ؛به مناسبت هفته کتاب وکتابخوانی نشست با موضوع اهمیت کتاب وکتابخوانی با سخنرانی ولی موسی زاده رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان ریگان و با حضور رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان،کارکنان ودانشجویان درمحل کتابخانه دانشگاه برگزار شد.

عباس زید آبادی رئیس دانشگاه پیام نور ریگان ضمن تبریک هفته کتاب و کتاب خوانی به دست اندر کاران حوزه کتاب ،کارکنان و کارمندان کتابخانه های عمومی در سخنانی خواستار توجه بیشتر به این حوزه از طرف صاحبان فکر و اندیشه و نخبگان جامعه به منظور گسترش و فراگیر شدن کتاب خوانی برای حفظ فرهنگ انسانی و قرار گرفتن در مسیر توسعه پایدار و همه جانبه گردید و سپس به بیان  اهمیت کتاب وکتابخوانی پرداخت ومخاطبان رابه نوشتن درکنارمطالعه تشویق کرد.

وی افزود:هیچ ملتی از اینکه فرهنگ کتاب خوانی و مطالعه و فهم و درک معارف بیشتر را در خود نهادینه و گسترش دهند دچار ضرر و زیان نگردیده اند.

در ادامه ولی الله موسی زاده رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان ریگان بیان نمود : بدون شک هیچکدام از وسایل ارتباطی و فن آوری های نوین به اندازه کتاب و کتاب خوانی خلاقیت، پویایی و نو آوری را در حوزه فکر و اندیشه انسان به منظور رسیدن به آرمانهای متعالی بشریت پدید نمی آورد.

وی مسئولیت مدیران و سیاستگزاران و برنامه ریزان حوزه کتاب و کتاب خوانی را در جامعه خطیر و بزرگ و ارزشمند دانست و اصولا قرار گرفتن هر جامعه ای در مسیر توسعه و رشد وکمال نشان از پویایی علم و خلاقیت فکر و اندیشه بارور شده از کتاب خانه ها و مراکز تولید علم و دانش آن جامعه می باشد وموسی زاده ضمن تاکید بر مطالبه گر بودن دانشجو ، جهت ترغیب و تشویق بیشتر شهروندان به مطالعه و کتابخوانی از کلیه علاقمندان بویژه دانشجویان و اساتید دانشگاه به شرکت در جلسات نشست کتاب خوان دعوت نمود .


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر