مراکز و واحدها
1401/2/27 سه‌شنبه
بازدید سرزده نماینده نظارت و ارزیابی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور از مرکز سیرجان
سیرجان/ نماینده نظارت و ارزیابی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور با حضور سرزده در مرکز سیرجان از بخش های مختلف این مرکز بازدید و میزان آمادگی برای برگزاری امتحانات پایان نیمسال را ارزیابی کرد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور سیرجان دکتر علی رستمی صبح امروز دوشنبه 26 اردیبهشت در این مرکز حضور یافت و پس از دیدار با ریاست دانشگاه با تعدادی از اعضای هیأت علمی دیدار و گفت و گو کرد.

وی سپس از بخش های مختلف مرکز به ویژه سالن برگزاری امتحانات کاغذی، سایت های برگزاری امتحانات الکترونیکی و ساختمان قرنطینه امتحانات بازدید و میزان آمادگی مرکز سیرجان برای برگزاری امتحانات پایان نیمسال را ارزیابی کرد.

🔸 دکتر رستمی با مثبت ارزیابی کردن این بازدید گفت: مرکز سیرجان تمامی استانداردهای لازم برای برگزاری امتحانات را رعایت کرده و از آمادگی خوبی در این زمینه برخوردار است که باید به مجموعه مدیران و کارکنان این مرکز خداقوت گفت.

🔸 دکتر رقیه شهریاری پور رئیس دانشگاه پیام نور سیرجان نیز ضمن خوش آمدگویی به نماینده نظارت ارزیابی سازمان مرکزی دانشگاه گفت: همه چیز برای حضور دوباره دانشجویان در این مرکز و برگزاری آزمون های پایان نیمسال مهیاست و بی صبرانه منتظر حضور دانشجویان در دانشگاه هستیم.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر