مراکز و واحدها
1400/8/22 شنبه
اولین سالگرد درگذشت خیر و موسس دانشگاه پیام نور رفسنجان برگزار شد
رفسنجان/اولین سالگرد درگذشت خیر و موسس دانشگاه پیام نور رفسنجان مرحوم حاج سید جلال مرتضوی، در محل این دانشگاه با حضور خانواده آن مرحوم، رئیس و اساتید دانشگاه و همچنین رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان برگزار شد.

.

به گزارش روابط عمومی مرکز رفسنجان، احسان محرابی ریس مرکز رفسنجان در حاشیه این مراسم گفت: ایشان در زمان حیات خود از هرنوع تلاش و کمک به دانشگاه و همچنین در راستای  آموزش و پیشرفت این دانشگاه کوتاهی نمی‌کرد.

وی با اشاره به خصوصیات و شخصیت بارز مرحوم مرتضوی، افزود: آن مرحوم اعتقاد داشت که “هیچ دانشجویی نبایستی به خاطر مشکل مالی از تحصیل باز بماند” و تا زمانی که در قید حیات بود تقریبا هر دانشجویی که معرفی میکردیم که  مشکل مالی داشت، مشکلش را برطرف می کرد.

محرابی حضور خیران از جمله مرحوم مرتضوی با ویژگی های خاص را باعث افتخار  دانشگاه پیام نور رفسنجان در کل کشور  دانست و گفت: دانشگاه پیام نور شهرستان در کل کشور با وجود خیرین با چنین دیدگاه هایی جایگاه ویژه ای دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان کمک به زوجین دانشجو با هدف رونق ازدواج و فعالیت های فرهنگی را از دیگر اقدامات مرحوم مرتضوی عنوان کرد و گفت: اکثر زیر ساخت های عمرانی دانشگاه از جمله؛ ساختمان آموزشی این دانشگاه (ساختمان مرتضوی) با ۴ هزار ۲۰۰ متر زیر بنا و ساختمان اداری دانشگاه با یک هزار متر مربع زیربنا و دیگر ساختمان هایی که احداث و بهره برداری شده به صورت مستقیم و غیر مستقیم  باحمایت ایشان بوده است.

محرابی با تشکر از خانواده مرحوم مرتضوی در حمایت مالی از این دانشگاه، گفت:  خانواده آن مرحوم امسال هم نه کمتر بلکه بیشتر از سال‌های گذشته در پرداخت شهریه دانشجویان کمک کردند و همچنین در بحث زیر ساختی، کاشت چمن مصنوعی دانشگاه  و مجتمع ورزشی آبی سرپوشیده و… با همکاری فرزندان آن مرحوم در دستور کار داریم

گفتنی است، همچنین در اولین سالگرد آن مرحوم، بنای یادبود و فضاسازی محل آرامگاه مرحوم سیدجلال مرتضوی مورد بهره برداری قرار گرفت

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر