مراکز و واحدها
1400/8/4 سه‌شنبه
برگزاری «نشست هم اندیشی با مدیران گروه پیرامون فعالیت های فرهنگی وفوق برنامه» درمرکزکرمان
کرمان/«نشست هم اندیشی با مدیران گروه دانشگاه پیرامون فعالیت های فرهنگی وفوق برنامه» در مرکز کرمان برگزار شد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این نشست دکتر حسین رشیدی نژاد رئیس مرکز کرمان  اظهار داشت: امروزاساتید به نقش کانونها وانجمن های علمی و فرهنگی دانشجویی واقف هستند وشکوفایی استعدادهای دانشجویان ،بیشتر در این کانونها وانجمن های دانشگاه شکل می گیرد.  

وی با شاره به ارتباط دانشجو با استاد در زمینه های درسی  افزود: انجمن‌های علمی دانشجویی، با اتکا بر نیروی انگیزشی بالای نیروهای جوان خود، سهمی جدی در توسعه اهداف دانشگاهی ایفا می‌کنند و از این زاویه می‌توان برای این انجمن‌ها وکانون ها کارکردهای متعددی را از جمله: ایجاد ارتباط و پیوستگی بین دانشجویان، و اساتید نام برد.

همچنین در این نشست دکتر امین رستمی معاون اجرایی دانشگاه گفت: ایجاد انگیزه برای تحصیل ،افزایش اعتماد به نفس دانشجویان، تقویت روحیه همکاری و کار گروهی، ارتباط علمی دانشجویان  با سایر دانشجویان ،توسعه مهارت‌های ارتباطی دانشجویان از جمله اهداف انجمن ها وکانون های دانشجویی است.

در این نشست نیز دکتر نجف زاده معاون آموزشی مرکز کرمان با اشاره به شرایط ایجاد شده وحرکت به سمت مجازی والکترونیکی شدن دانشگاهها گفت: امروز بستر برگزاری وبینار وکنفرانس در فضای مجازی برای دانشجویان واساتید در زمینه های مختلف فراهم است واین پتانسیل در دانشگاه پیام نور مرکز کرمان نیز وجود دارد وباید از این فرصت استفاده شود.

راه اندازی وتشکیل انجمن های علمی وکانون فرهنگی مختص هر رشته ، شناسایی دانشجویان مستعد وفعال ، ومعرفی اساتید علاقمند جهت تشکیل کانون وانجمن علمی دانشجویی به معاونت دانشگاه از جمله برنامه های این نشت اعلام شد. 

گفتنی است: در این نشت اعضای هیئت علمی ومدیران گروه مرکزکرمان پیشنهادت ونظرات خود را در این زمینه ارائه نمودند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر