مراکز و واحدها
1399/7/29 سه‌شنبه
برگزاری جلسه شورای مدیران مرکز کرمان
مرکز کرمان/جلسه شورای مدیران باحضور رئیس مرکز و معاونین دانشگاه با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزارشد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه،در این جلسه دکتر حسین رشیدی نژاد رئیس مرکز کرمان اظهار داشت: امسال 127هزار نفر داوطلب دانشگاه پیام نور را انتخاب کرده اند وباید در جهت جذب حداکثری دانشجو تلاش نماییم.

وی با اشاره به تکریم ارباب رجوع افزود: هردانشجویی که وارد دانشگاه می شود آینده ایی برای خود ترسیم کرده است که باید خیر خواهانه به دانشجو خدمت نماییم.

رئیس مرکز کرمان با تاکید بر ارائه خدمات مورد نیاز به دانشجویان، گفت: راه انداری گروه های مختلف در فضای مجازی در جهت اگاهی بیشتر دانشجو یان از خدمات دانشگاه در این ایام ضروری است.

دکتر رشیدی ،تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کارهای دانشگاه دانست و گفت: قطعا تکریم ارباب رجوع در ارزیابی کارکنان دانشگاه از اولویت‌های اساسی است که این امر در ابتدا به اعتقادات ما و سپس ارائه خدمات شایسته به دانشجویان برمی‌گردد.

همچنین ،در این جلسه دکتر رستمی ،معاون اجرایی مرکز کرمان گفت: در دوران کرونا کار تعطیل نشده است وشکل آنها عوض شده است وهم اندیشی، و هماهنگی بیشتر در جهت انجام امور ،باعث ارتقای کیفیت آموزش و ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان می شود.

معاون اجرایی مرکز کرمان ،بر سرعت بخشیدن به فرآیند فارغ التحصیلی، ،اعلام وارائه خدمات دانشگاه به دانشجویان وتشکیل شورهای فرهنگی و..  تاکید کرد.
همجنین دکتر نجف زاده معاون آموزشی دانشگاه گفت: پاسخگویی مناسب و طرز برخورد صحیح همکاران با دانشجویان باعث ارتقا و پیشرفت عملکرد دانشگاه و باعث رضایتمندی ارباب رجوع خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه بر ساماندهی تلفن های دانشگاه جهت ارتباط بهتر دانشجو یان با دانشگاه تاکید کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر