فرهنگی
1402/11/14 شنبه
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی در جمع مسئولین بسیج دانشجویی مراکز استانی دانشگاه پیام نور خبرداد:
اعزام قریب به 12 هزار دانشجوی مراکز و واحدهای دانشگاه‌ پیام نور در قالب اردوهای «راهیان نور» به استان خوزستان در ماههای بهمن و اسفند سال جاری

.

New Page 1

دکتر محمدی سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی در جمع مسئولین بسیج دانشجویی مراکز استانی دانشگاه پیام نور ضمن اعلام این خبر گفت: : بودجه قابل توجهی برای اجرای اردوهای راهیان نور دانشگاه پیام نور در نظر گرفته شده است و ان شاالله این اردوها با همکاری بسیج دانشجویی در ماه های بهمن و اسفند برگزار خواهد شد.


وی ضمن اشاره به ضرورت انجام فعالیت های فرهنگی بیان کرد: استان ها باید پنج درصد از درآمدهای غیرشهریه ای خود را به کارهای فرهنگی و اجتماعی اختصاص داده و در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند. و هیچ استانی نباید بودجه فرهنگی را در زمینه های دیگر هزینه نماید.

دکتر محمدی خاطر نشان کرد: برنامه اردوهای راهیان غرب کشور نیز در دستور کار است و این مهم با همکاری دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه بعداز ایام ماه مبارک رمضان اجرایی خواهد شد.

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی در پایان افزود: مشکلاتی که در مسیر انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی وجود دارد باید بررسی و برطرف گردد تا دانشجویان بدون دغدغه نسبت به اجرای امور فرهنگی اقدام نمایند.

گفتنی است، در ابتدای جلسه مسئولین بسیج استانی در خصوص برنامه ریزی و اجرای برنامه ها پیشنهاداتی ارائه نمودند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر