فرهنگی
1402/10/16 شنبه
در پی شهادت خانم مکرمه حسینی دانشجوی مرکز کرمان:
حجه الاسلام نبوی مسوول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور کشور با حضور در منزل خانواده دانشجوی شهیده حسینی، شهادت این دانشجوی گرانقدر را تسلیت گفت.

.

New Page 1

به گزارش روابط عمومی دانشگاه حجه الاسلام نبوی مسوول دفتر نهاد رهبری دانشگاه پیام نور کشور، خانم دکتر فاطمه معین الدینی رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان، حجه الاسلام صغیرا مسوول نهاد رهبری استان و دکتر فرهادیان و دکتر خلیلی نژاد معاونین استان با حضور در خانه شهیده مکرمه حسینی، شهادت این دانشجوی جان برکف و خادم زائران شهید سلیمانی را تسلیت گفتند.

حجه الاسلام نبوی شهادت را سعادت حقیقی خواند و ادامه داد: خوشا به سعادت بانو مکرمه حسینی که در زندگی دانشجویی خود همواره فعال و اثر گذار بود و در سالروز میلاد صدیقه اطهر سلام الله علیها به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

همچنین خانم دکتر معین الدینی ضمن عرض تسلیت، پیام جناب آقای دکتر تقی زاده، ریاست عالی دانشگاه و هیات رئیسه دانشگاه را به خانواده آن شهید ابلاغ نمود و افزود :این فوز عظمی فقط نصیب عده ای از بندگان خاص خداوند می شود و این بانوی عزیز، مکرمه بود و با کرامت به خدا پیوست.

گفتنی است خانم مکرمه حسینی دانشجوی رشته حقوق و عضو کانون هلال احمر دانشگاه بود که در چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی مشغول خدمت رسانی به زائران سیدالشهدای مقاومت بود که در آتش خشم و کینه دشمنان ملت ایران سوخت و آسمانی شد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر