فرهنگی
1402/10/16 شنبه
پیام رئیس دانشگاه پیام نور در پی شهادت دانشجوی امدادگر استان کرمان
دکتر ابراهیم تقی زاده با صدور پیامی شهادت امدادگر مدافع سلامت، شهیده مکرمه حسینی دانشجوی دانشگاه پیام نور کرمان که در حادثه تروریستی گلزار مطهر شهدای کرمان به فیض شهادت نائل آمد را تسلیت گفت.

.

New Page 1

متن پیام دکتر تقی زاده بدین شرح می باشد:
بِسمِ اللهِ الرَّحمَنِ الرَّحیم 
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ
دانشگاه پیام نور مفتخر است باری دیگر شهیدی از سلاله پاکان و صالحان این مرز و بوم را تقدیم انقلاب عزیز نموده و خبر از شهادت مظلومانه امدادگر مدافع سلامت؛ دانشجوی شهیده «مکرمه حسینی» دهد. 
شهادت این بانوی انقلابی در کنار جمعی از زائران مزار مطهر سردار دلها مقارن با سالروز ولادت آسمانی صدیقه طاهره سلام الله علیها سند مبرهن دیگری است بر حقانیت جبهه ایثار و مقاومت و حجت قطعی دیگری بر نقاب دروغین سردمداران حقوق بشر و سند دیگری است از ظلم و تزویر دشمنان بدخواه این نظام و انقلاب .
بدون تردید شهادت پاداش و افتخاری بس عظیم است که رزقِ بندگان مخلص پروردگار شده و افتخار دفاع از امنیت و سلامت وطن، توفیقی است دوچندان برای شهیدان این مرز و بوم، که در راه صیانت از مردم عزیز، از جان شیرین خود گذشتند و از جایگاهی والا در پیشگاه خداوند سبحان متنعم شده‌اند، همچنانکه این بانوی سعادتمند، «شهیده مکرمه حسینی» در مسیر خدمت و امدادرسانی به مجروحان حادثه تروریستی گلزار مطهر شهدای کرمان، مظلومانه جان خود را تقدیم کرد.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاهان پیام نور، شهادت ایشان را به خانواده معظم شهیده، مردم نجیب و وفادار استان کرمان به خصوص همکلاسی ها، اساتید و همکاران دانشگاه پیام نور کرمان و نیز جمعیت هلال احمر استان، تبریک و تسلیت عرض می نمایم. 
در پایان از درگاه خداوند متعال مسالت می نمائیم روح بلند این شهیده سرافراز را با ارواح طیبه شهداء و صدیقین و صالحین محشور فرماید.

ابراهیم تقی زاده 
رئیس دانشگاه پیام نور

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر