فرهنگی
1401/2/20 سه‌شنبه
دانشجویان دانشگاه پیام نور با پرداخت حق بیمه ،دارای سابقه بیمه تامین اجتماعی می شوند
امکان استفاده دانشجویان از خدمات بیمه سازمان تامین اجتماعی فراهم گردید.

.

New Page 1

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، جلسه هماهنگی و اطلاع رسانی بیمه دانشجویی با حضور خانم دکتر معین الدینی سرپرست دانشگاه پیام نور استان، آقای اکبر ایثار، سرپرست شعبه 1 تامین اجتماعی کرمان و جمعی از مدیران دانشگاه و تامین اجتماعی استان برگزار گردید.

در این جلسه مدیر شعبه 1 تامین اجتماعی کرمان از فراهم شدن امکان ثبت نام بیمه دانشجویان در سایت سازمان تامین اجتماعی به آدرس es.tamin.ir خبر داد و افزود:این طرح مزایای بسیاری دارد و علاوه بر ایجاد سوابق بیمه ای و برخورداری از مستمری بازنشستگی، دانشجو از تکفل پدر خانواده نیز خارج نمی شود و مشمول مزایای بیمه عضو اصلی خانواده نیز می باشد.

ایشان ادامه داد:متقاضیان می توانند با ورود به سامانه فوق در منوی بیمه شدگان/بیمه شدگان خاص/بیمه فراگیر خانواده/انعقاد قرار داد دانشجویی، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و با پرداخت حق بیمه ماهانه با نرخ های انتخابی 12، 14، 18 درصد از مزایای طرح فوق بهرمند شوند.

خانم دکتر معین الدینی نیز در این جلسه، با استقبال از این طرح، اجرای آن را در راستای انعقاد تفاهم نامه سازمان تامین اجتماعی با سازمان امور دانشجویان وزارت علوم دانست و بر اطلاع رسانی گسترده به دانشجویان برای بهره مندی از مزایای آن تاکید کرد.

گفتنی است، دانشجویان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت تامین اجتماعی یا شعب این سازمان در سراسر استان مراجعه نموده یا با تلفن های 32266765 و 32265183 تماس حاصل نمایند.



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر