فرهنگی
1400/4/15 سه‌شنبه
سومین جشنواره ملی شعر آیینی نور به میزبانی دانشگاه پیام نور استان کرمان برگزار می شود
معاون فرهنگی، دانشجویی و اجتماعی دانشگاه : به کار انداختن شوق ادبی جوانان از جمله اهداف این جشنواره است / اگر بدنبال ماندگاری فرهنگی باشیم یکی از بهترین و ماناترین حوزه ها ، حوزه شعر و ادب است.

.

New Page 1

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، اولین جلسه هماهنگی سومین جشنواره ملی شعر آیینی نور با حضور دکتر امین ناجی معاون فرهنگی، دانشجویی و اجتماعی ، دکتر محمدی مدیر کل امور فرهنگی ، دکتر علیرضا محدثی زرندی رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان و مدیران ستاد استان کرمان بعنوان دبیرخانه این جشنواره برگزار شد. 

در این جلسه، دکتر امین ناجی ضمن ابراز خوشوقتی از اینکه در دوره اخیر این رویداد از یک رویداد استانی به رویدادی ملی تبدیل شده است افزود: انشالله با برنامه ریزی دقیق در دبیر خانه و حمایت های سازمان این جشنواره مهم  به عنوان یک رویداد ماندگار و پرسابقه و پرطرفدار در دانشگاه تبدیل  خواهد شد.

معاون فرهنگی، دانشجویی و اجتماعی دانشگاه ضمن اشاره به اهداف این جشنواره  گفت: به کار انداختن شوق ادبی جوانان از مهمترین اهداف این جشنواره است  و حوزه شعر و ادب یکی از بهترین و ماناترین حوزه های فرهنگی است. 

ایشان ادامه داد: حوزه شعر آیینی و اهمیت آن برکسی پوشیده نیست و ما وظیفه داریم آنرا را ارج نهاده و در جهت بسط و گسترش آن تلاش کنیم زیرا این جشنواره نمونه جشنواره ای است که از سطح استان شروع و عملکرد مثبت آن باعث شد و به تدریج در سطح ملی در دانشگاه پیام نور و در وزارت علوم گسترش یافت و امروز در تقویم فرهنگی دانشگاه جایگاه ثابتی پیدا کرده است.

همچنین دکتر علیرضا محدثی زرندی، رئیس دانشگاه پیام نوراستان کرمان و دبیر منطقه 8 دانشگاه نیز در این جلسه بر به کار گیری همه ظرفیت استان در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره تاکید کرد و افزود: با توجه به تجربه دو دوره برگزاری جشنواره ملی شعر آیینی نور در استان کرمان، آمادگی لازم برای ارتقاء کمی و کیفی این جشنواره وجود دارد.

گفتنی است، سومین جشنواره ملی شعر آیینی نور ویژه تمامی دانشگاهیان کشور اعم از اساتید، دانشجویان و کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی در دیماه 1400  مصادف با ایام شهادت سردار سلیمانی برگزار خواهد شد.





 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر