فرهنگی
1399/5/25 شنبه
در جوار بارگاه شهدای گمنام مرکز کرمان انجام شد:
رونمایی از پرچم متبرک غدیریه در ایام مبارک ماه ذی الحجه

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در ایام مبارک ذی الحجه و در روزهای منتسب به نام بلند و آسمانی امیرالمومنین حضرت علی بن ابی طالب علیه السلام، مراسم رونمایی از پرچم متبرک غدیریه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در دانشگاه پیام نور مرکز کرمان برگزار گردید.
در این مراسم معنوی که با مدح خوانی حضرت علی (ع) و بیان اشعاری در عظمت روز عید غدیر خم همراه بود، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل زاده امام جمعه محترم باغین که میهمان ویژه این مراسم بود، ضمن تبریک ایام مبارک ذی الحجه و لزوم الگوبرداری از سیره معصومین علیهم السلام در همه شئون زندگی، به اهمیت واقعه غدیر و جریان مباهله پرداخت و تکریم و گرامیداشت این ایام مبارک را از وظایف مهم شیعیان برشمرد.
 در ادامه این مراسم ،دکتر حسین رشیدی نژاد رییس مرکز کرمان نیز، ضمن تبریک این ایام فرخنده، از حضور گرم همکاران و دانشجویان در این مراسم تشکر کرد و برای همگان آرزوی سلامتی و کسب توفیقات الهی را مسئلت نمود.
 در پایان از پرچم متبرک به مهر عتبه مقدس علوی رونمایی و به دانشگاه پیام نور کرمان اهدا شد. 
گفتنی است، این مراسم به همت دانشگاه پیام نور مرکز کرمان و با همکاری دفتر امام جمعه شهر باغین برگزار شد و این پرچم متبرکه بارگاه علوی به اتاق های همکاران ستاد استان نیز آورده شد و فضایی معنوی معطر به عطر نام و یاد مولای متقیان طنین اندازشد.
اهداء بسته هایی پذیرایی به همراه ماسک به حاضرین، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر