اداری مالی
1403/1/18 شنبه
دیدار نوروزی کارکنان ستاد مرکز با رئیس استان
خانم دکتر فاطمه معین الدینی:با وجود تلاطم های سال گذشته، دانشگاه دستاوردهای خوبی در سال گذشته داشته است.

.

New Page 1

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دیدار نوروزی کارکنان ستاد و مرکز کرمان با خانم دکتر فاطمه معین الدینی رئیس دانشگاه پیام نور استان و حجه الاسلام صغیرا مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه برگزار شد.

در این دیدار، حجه الاسم الاسلام صغیرا، در سخنانی ضمن تبریک سال جدید، برای همکاران سالی پر از خیر و برکت و شادی و نشاط، آرزو نمود و ادامه داد: آنچه موجب ایجاد شادی واقعی می شود، صرفا داشته های مادی نیست بلکه داشته های معنوی و دل خوش، ملاک ارزیابی میزان شادی افراد است و این امر مستلزم کسب شادی از طریق حلال و طیب بودن آن است.

حجه الاسلام صغیرا دانشگاه پیام نور را دانشگاه خوب و با ویژگی های خاص و منحصر به فرد توصیف کرد و افزود: امیدواریم در سال جدید دانشگاه بتواند، مسیر رشد و پیشرفت را  بیش از گذشته طی نماید.

همچنین در این دیدار خانم دکتر فاطمه معین الدینی، رئیس دانشگاه پیام نوراستان، سال 1403 را تبریک گفت و افزود: سال گذشته، پر تلاطم ترین سال کاری دانشگاه از بدو تاسیس بود، ولی با تلاش های هیات رئیسه دانشگاه، توانستیم از مشکلات پیش رو عبور نمایم و در عین حال دستاوردهای مهمی داشته باشیم.

خانم دکتر فاطمه معین الدینی، گزارش کوتاه از عملکرد سال گذشته استان ارائه نمود و افزود: میزبانی شایسته از مدیران مالی و اداری دانشگاه همراه با سفر هیات رئیسه به استان، افزایش چشمگیر درآمد های غیر شهریه ای، کسب 7 رتبه برتر فرهنگی و ورزشی در کشور، کسب رتبه برتر استان کرمان و قرارگیری در جمع 4 استان برتر کشور و میزبانی از زائران شهید سلیمانی را به عنوان رئوس اقدامات انجام شده در سال گذشته می باشند.

ایشان همچنین چابک سازی و تجمیع برخی واحد ها را از برنامه های دانشگاه در سال جدید دانست و افزود: بر همین منوال چارت جدید ابلاغ خواهد شد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر