اداری مالی
1402/9/22 چهارشنبه
مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست دانشگاه پیام نور
دکتر حسین رحمانی تیرکلائی به عنوان سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست دانشگاه پیام نور معارفه شد.

.

New Page 1

مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست دانشگاه با حضور دکتر تقی زاده رئیس دانشگاه، مدیرکل آموزشی و پژوهشی سازمان حراست کشور، اعضای هیات رئیسه و مدیران سازمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دکتر تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور در این مراسم ضمن تاکید بر اهمیت نقش حراست در دانشگاه اظهار داشت: حفظ صیانت و سلامت دانشگاه و پیشگیری از هرگونه فساد در مجموعه از مهم ترین اولویت های حراست دانشگاه می باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور همچنین ادامه داد: حراست می تواند مشاوری امین برای رئیس دانشگاه باشد و مسائل را در میان بگذارد.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: مراقبت از همه عوامل دانشگاه کار سنگینی است و برای همین همکاران دانشگاهی سعی کنند با این مجموعه همکاری نزدیکی داشته باشند تا با همکاری و تبادل نظر بهترین نتیجه برای دانشگاه محقق گردد.

همچنین مدیرکل آموزشی و پژوهشی سازمان حراست کشور نیز در این نشست اظهار داشت: صیانت از مجموعه و کارکردهای آن از وظایف مهم حراست می باشد که اساس این صیانت امر به معروف و نهی از منکر است.

وی ادامه داد: اگر کار صیانتی به درستی انجام گیرد مجموعه و دستگاه ها از هجوم شبکه های مجازی در امان هستند.

مدیرکل آموزشی و پژوهشی سازمان حراست کشور تصریح کرد: اگر حراست به نقش صیانتی خود به درستی عمل نماید دانشگاه می تواند در زمان بهینه تری به اهداف خود برسد.

وی در پایان به تبیین مسائل حراستی در مجموعه های دانشگاه نیز پرداخت.

لازم به ذکر است در این نشست از زحمات دکتر اصغر بیات مدیرکل پیشین تقدیر و دکتر حسین رحمانی تیرکلائی به عنوان سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست دانشگاه پیام نور معارفه شد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر