اداری مالی
1402/9/18 شنبه
حمایت قاطع وزیر علوم از دانشگاه پیام نور:
نادیده گرفتن خدمات استاندارد علمی دانشگاه پیام نور ظلم است

.

New Page 1

به گزارش روابط عمومی دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم در برنامه صف اول درباره ماموریت خاص دانشگاه پیام نور اظهار داشت: دانشگاه پیام نور این امکان را برای خانواده‌ها و داوطلبانی که به صورت حضوری برایشان مقدور نیست ادامه تحصیل بدهند یا در مناطق کم برخوردار هستند، این امکان برایشان فراهم شده که با ادامه تحصیل میزان دانایی و دانش خود را ارتقا بدهند.


وی درباره وضعیت دانشگاه پیام نور ادامه داد: دانشگاه پیام نور یکی از زیرنظام‌ها و یکی از بخش‌های آموزشی اصلی ما است که بیشتر برای جامعه‌ی کم برخوردار ما خدمات رسانی می‌کند که ما نمی‌توانیم و اجازه نداریم که آن را نادیده بگیریم لذا حذف یک چنین سیستمی و نادیده گرفتن یک چنین دانشگاهی ظلم است.

دکتر زلفی گل درباره وضعیت شهریه دانشگاه پیام نور همچنین گفت: اگر مقایسه شود هزینه شهریه دانشگاه پیام نور به نسبت سایر دانشگاه‌های خیلی کمتر است و ما نیز از طریق صندوق رفاه دانشجویان به دانشجویان عزیز دانشگاه پیام نور هم وام تحصیلی پرداخت می کنیم.

وزیر علوم همچنین درباره وضعیت علمی دانشگاه پیام نور گفت: از نظر علمی دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه‌ هایی است که استاندارد علمی و آموزشی را در حد اعلی رعایت می‌کند.

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر