اداری مالی
1402/8/18 پنجشنبه
حجه الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان:
دانشگاه پیام نور می تواند مرجع رسمی آموزش های مورد نیاز کارکنان دولت و متقاضیان استخدامی دستگاههای اجرایی باشد.

.

New Page 1

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور کرمان به همراه معاونین و مدیران استان کرمان با حجه الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار و گفتگو کردند.

حجه الاسلام علیدادای سلیمانی، ضمن محکوم کردن جنایات بی سابقه رژیم کودک کش اسرائیل، نصرت و پیروزی مردم مظلوم و در عین حال مقتدر فلسطین را از درگاه الهی مسئلت نمودند.

ایشان به تحسین دانشگاه پیام نور پرداخت و افزود:دانشگاه پیام نور ضمن تسهیل شرایط تحصیلی برای اقشار مختلف جامعه، کیفیت آموزشی خود را نیز حفظ نموده که قبولی فارغ التحصیلان این دانشگاه در رقابت با سایر دانشگاهها موید این مطلب است.

نماینده ولی فقیه و امام کرمان در استان، در بخش دیگری از سخنان خود، آموزش نیروی انسانی مفید را نیاز قطعی کشور دانست و افزود: با ویژگی هایی که دانشگاه پیام نور دارد می تواند این مهم را در قالب طرح های آموزشی مشاغل مختلف به ویژه مشاغلی که در حوزه علوم انسانی هستند، انجام دهد و مرجع رسمی آموزش های علوم انسانی مورد نیاز کارکنان و متقاضیان استخدام دستگاههای دولتی باشد.

وی ادامه اداد: اگر این اتفاق بیفتد، خیرات و برکات مهمی هم برای دانشگاه و هم کشور دارد و کارهای سلیقه ای رفع شده و آموزش هدفمند و رسمی خواهد شد و به تبع آن بهره وری افزایش یافته، ضمن آنکه دانشگاه پیام نور نیز به الگویی موفق برای سایر دانشگاهها تبدیل خواهد شد.

گفتنی است در ابتدای این دیدار، دکتر تقی زاده ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کنونی دانشگاه، به بیان ویژگی های منحصر به فرد دانشگاه پیام نور پرداخت.

ایشان ادامه داد:دانشگاه پیام نور کم هزینه ترین دانشگاه برای نظام و در عین حال پر فایده ترین آن برای اقشارمختلف کشور بوده و با وجود این در برخی موضع گیری ها مورد بی مهری قرار می گیرد و ما از ائمه محترم جمعه انتظار داریم که اقناع سازی در خصوص نقش بی بدیل این دانشگاه انجام شود تا همچنان امکان خدمت رسانی برای اقشار مختلف جامعه به خصوص شاغلین یا خانواده هایی که مایل به تحصیل فرزندشان در کنار خانواده هستند، وجود داشته باشد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر