.
New Page 1
1-صدور و ابلاغ کلیه احکام اداری اعضای هیأت علمی و غیرهیأت علمی؛
2- نظارت بر امور حضور و غیاب و ورود و خروج کارکنان
3- ایجاد و نگهداری بانک اطلاعات پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل دانشگاه و بایگانی آن؛
4- نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنماییهای لازم در چهارچوب آیین نامه استخدامی اعضای علمی و اداری
5-مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات اعضا و ارجاع مراتب به مراجع ذیربط؛
6-رسیدگی به امور مربوط به بازنشستگی اعضا و اتخاذ تصمیمات لازم؛
7- انجام امور مربوط به بیمه کارکنان
8- انجام تعمیرات اساسی به منظور احیاء و نگهداری ساختمانها و تأسیسات موجود؛
9-انجام کلیه امور پشتیبانی ستاد استان
10- پیگیری امور مربوط به تبدیل وضعیت، ارتقاء رتبه و پایه، تمدید قرارداد کارکنان دانشگاه