پژوهش
1403/2/17 دوشنبه
در راستای افزایش تعامل بین صنعت و دانشگاه برگزار شد:
بازدید اعضای هیات علمی دانشگاه از مجموعه خودرو سازی بم

.

New Page 1

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، خانم دکتر فاطمه معین الدینی، رئیس دانشگاه پیام نور استان، دکتر فرهادیان معاون آموزشی و پژوهشی و جمعی از مدیران ستادی و اعضای هیات علمی استان از مجموعه خودسازی ارگ جدید بم بازدید نمودند.
گفتنی است، این بازدید به همت اداره کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه و با هدف افزایش ارتباط بین صنعت و دانشگاه برگزار شد.

 بازدید از خط تولید خودروهای شرکت کرمان موتور و مدیران خودرو از مهمترین برنامه های این بازدید علمی بود.

مجموعه ای صنعتی کرمان موتور، با نام صنایع خودروسازی کرمان در دی ماه ۱۳۶۹ فعالیت خود را در زمینه واردات مدلهای مختلف خودروهای دوو آغاز نمود، پس از استقبال پرشمار و روز افزون مشتریان از محصولات در راستای تحقق اهداف اولیه، جذب سرمایه گذاری خارجی و قرار گرفتن در چرخه صنعت تولید خودرو طرح تولید خودرو در ارگ جدید به اجرا درآورد.
پس از بروز تحریم های ظالمانه و قطع همکاری شرکت های اروپایی و کره ای، در سال 1400،  خودروی شاسی بلند لوکس KMC K7 مجهز به موتور TGDI، بعنوان پرآپشن ترین خودرو کرمان موتور با همکاری خودروسازان چینی نیز روانه بازار گردید. خودرویی ایمن با سیستم صوتی infinity که از کیفیت بالایی برخوردار است. تقویت بخش تحقیق و توسعه کرمان موتور جزو اهداف بلند مدت شرکت است و تمامی تلاش خود را صورت خواهد داد که محصولات خود را با بهترین کیفیت و بالاترین تکنولوژی و متکی بر دانش متخصصان این مرز و بوم بدست مشتریان برساند.

پس از بازدید از مجموعه خودروسازی کرمان موتور، بازدید از شرکت خوئروسازی مدیران خودرو انجام شد
شرکت صنایع خودروسازی مدیران ("MVM "، مدیران خودرو) با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه خودرو و صنعت خودروسازی در سال ۱۳۸۱ در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم راه اندازی شد و در حال حاضر مونتاژ انواع خودروهای آریزو، اکستریم و تیگو در این شرکت انجام می شود.









 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر