پژوهش
1400/10/14 سه‌شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان خبر داد:
تأسیس مرکز رشد واحدهای فناور در دانشگاه پیام نور واحد شهربابک

.

New Page 1

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به منظور توسعه زمینه های همکاری مشترک و همه جانبه علمی، پژوهشی و فناوری، مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان شهربابک در دانشگاه پیام نور این شهرستان تأسیس گردید.

 دکتر علیرضا محدثی رییس دانشگاه پیام نور استان کرمان ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به سیاست های کلی دانشگاه در راستای حمایت از فعالیت های کارآفرینی و توسعه کسب و کارهای نوپا و عدم وجود مرکز رشد واحدهای فناور در این شهرستان، این مرکز در قالب یک همکاری چندجانبه بین دانشگاه پیام نور، پارک علم و فناوری استان، فرمانداری و مجتمع مس شهرستان شهربابک تأسیس گردیده است. 

ایشان با اشاره به اهمیت حمایت از ایده های مبتکرانه در مراحل اولیه، بر نقش مهم دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی در پیشبرد اقتصاد دانش بنیان تأکید و تأسیس این مراکز را گام مهمی در این راستا ارزیابی نمود. 

وی به تجربه موفق همکاری دانشگاه با پارک علم و فناوری استان اشاره و  ابراز امیدواری کرد این مرکز نیز بتواند در سطح شهرستان شهربابک به الگوی موفقی تبدیل شده و در آینده نزدیک توسعه یابد.

دکتر شریفی رییس دانشگاه پیام نور واحد شهربابک نیز ضمن بیان ظرفیت های قابل توجه شهرستان شهربابک در حوزه¬های مختلف صنعتی، معدنی و کشاورزی به پیگیری های انجام شده برای تأسیس این مرکز اشاره کرد و افزود: این مرکز در فضایی به وسعت تقریبی 735 مترمربع دارای پتانسیل مناسبی برای پذیرش ایده های خلاق و فناورانه در شهرستان شهربابک می باشد. 
گفتنی است شهرستان شهربابک دارای یکی از عظیم ترین منابع معدنی در استان بوده و با وجود ظرفیت های قابل توجه صنعتی و کشاورزی، این مرکز می تواند در شتاب دهی به گسترش کارآفرینی و کسب و کارهای خلاق و تازه تأسیس نقش ویژه ای را ایفا نماید.  





 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر