آموزش
1403/3/7 دوشنبه
قابل توجه دانشجویانی که طبق فایل ذیل تعداد آنها در دروس ترم جاری کمتر از 10 نفر می باشد
امتحانات این دروس به صورت مجازی و در سامانه online.kerman.pnu.ac.irبرگزار می شوند.

.

New Page 1

دانشجوی گرامی، تعدادی از دورس ترم جاری مطابق فایل ذیل که تعداد آنها در استان زیر 10 بوده به صورت مجازی و در سامانه ریلاین( online.kerman.pnu.ac.ir)برگزار می شوند.

توجه به نکات ذیل در این خصوص ضروری است

1- امتحان این دروس در تاریخ درج شده در فایل ذیل برگزار می شوند، بنابراین به تاریخ های ذیل دقت کافی نمایید.

2-آزمون این دروس به صورت مجازی( رایانه شخصی یا تلفن همراه دانشجو) برگزار می شوند، بنابراین از مراجعه به سالن امتحانات یا سالن های امتحانات الکترونیکی خودداری فرمایید.

2-سئوالات این آزمون ها توسط استاد مربوطه در سامانه ریلاین بارگذاری و نوع آزمون از حیث تستی یا تشریحی در سامانه مذکور در قسمت توضیحات آزمون اطلاع رسانی خواهد شد.

3- در جلو نام این دروس در کارت آزمون(گزارش428)، کلمه طبق نظر استاد درج خواهد شد.

4- منبع دروس فوق، مطابق سرفصل سامانه جامع گلستان بوده و اساتید مجاز به تغییر منبع نمی‌باشند.

5-نمرات آزمون دروس فوق توسط اساتید مربوطه باید در بازه زمانی تقویم آموزشی دانشگاه در سیستم گلستان ثبت می شود.

6-برگزاری آزمون ها صرفا به شیوه طرح سوال و بارگذاری در سامانه توسط اساتید محترم  و مراجعه  دانشجو در تاریخ تعیین شده و با شرکت در آزمون انجام می شود و اخذ هرگونه كار تحقيقي، خلاصه نويسي، طراحي سوال توسط دانشجو یا برگزاري آزمون در پيام رسانهاي داخلي و خارجي و ... برخلاف اين مقررات بوده و مجاز نيست.

7-با مرورگر کروم یا فایر فاکس وارد شده و  اگر برای اولین بار است که وارد سامانه می شوید، در قسمت نام کاربری شماره دانشجویی و در قسمت رمز عبور کد ملی با اضافه کرده کاراکتر "aA" در انتهای آن وارد سامانه شوید و چنانچه ترم قبل رمز عبور را عوض کرده اید با همان رمز وارد شوید.

8-حتی اگر برای حضور در کلاس های مجازی یا امتحانات میان ترم وارد سایت فوق شده اید، قبل از شروع امتحانات از صحت رمز و نام کاربری اطمینان حاصل نمایید.

فایل حاوی اسامی دانشجویان و دروس زیر 10 نفر که آزمون ها در سامانه ریلاین برگزار می شود  

دانشجوی گرامی در صورت بروز مشکل حین آزمون های غیر حضوری فوق با کارشناسان پشتیبان این دروس طبق جدول ذیل و  صرفا بر مبنای مرکز و واحد محل آزمون تماس حاصل فرمایید.

 

فايل هاي مربوطه :
فايل دانشجويان کرماني زير 10نفر سامانه ريلاين.xls57.344 KB

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر