اخبار
1401/3/1 یکشنبه
سرپرست دانشگاه نور استان کرمان خبر داد:
دانشگاه پیام نور استان کرمان موفق به کسب رتبه اول کشوری در عملکرد آزمایشگاه ها (شاپنا) شد.

.

New Page 1

سرپرست دانشگاه پیام نور استان، از کسب رتبه اول استان کرمان در زمینه عملکرد آزمایشگاه ها در سامانه شاپنا (سامانه جامع آزمایشگاه های پیام نور کشور) خبر داد.

خانم دکتر فاطمه معین الدینی، سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمان با اعلام این خبر اظهار داشت: طبق آمار، دانشگاه پیام نور استان کرمان از ابتدای امسال تا کنون موفق شد در زمینه عملکرد آزمایشگاه ها در بین همه استان های کشور رتبه اول را کسب کند.

دکتر معین الدینی تصریح کرد: با توجه به عضویت 5 مرکز آزمایشگاهی استان در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این آمادگی وجود دارد، متقاضیان خدمات آزمایشگاهی از تجهیزات فنی آزمایشگاههای استان استفاده نموده و زمینه درآمد زایی در این بخش فراهم گردد.

وی ادامه داد: تجهیزات آزمایشگاهی به صورت الکترونیکی در سامانه شاپنا به نشانی shapna.pnu.ac.ir موجود است و متقاضیان می توانند تجهیزات مورد نظر خود را در این سامانه جستجو و خدمات را به صورت الکترونیکی دریافت کنند.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمان در پایان اظهار داشت: دانشجویان و اساتید نیز می توانند با توجه به برنامه درسی و عملی خود از این ظرفیت استفاده کنند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر