اخبار
1400/5/26 سه‌شنبه
معاون دانشگاه پیام نور استان کرمان خبر داد:
برگزاری امتحانات ترم تابستان از طریق سامانه پیام من/26 مرداد ماه آغاز امتحانات

.


دکتر محسن میر حبیبی معاون دانشگاه پیام نور استان کرمان، از برگزاری امتحانات ترم تابستان از طریق سامانه پیام من خبر داد و افزود: امتحانات ترم تابستان از 26 مرداد ماه آغاز و طبق تاریخ های مندرج در کارت آزمون دانشجویان در سامانه پیام من  برگزار می شوند. 

ایشان ادامه داد: دانشجویان گرامی که ترم تابستان انتخاب واحد نموده اند، می توانند از هم اکنون وارد سامانه پیام من شده و همگام سازی با سامانه گلستان را انجام دهند تا اطلاعات امتحانی آنها به روز شود.
  
دکتر میر حبیبی به نحوه دریافت پاسخ نامه ها نیز اشاره کرد و گفت: امکان دریافت پاسخ نامه از طریق سامانه پیام من وجود دارد و بهتر است که اساتید گرامی، دریافت پاسخ نامه ها را از طریق همین سامانه داشته باشند، اما در صورت تمایل اساتید و اعلام چگونگی ارسال پاسخنامه در برگه سوال، دانشجویان گرامی پاسخ نامه های خود را از طرق ذکر شده نظیر: ایمیل یا شبکه های اجتماعی به اساتید ارسال می نمایند.

گفتنی است، شماره های کارشناسان سامانه پیام من در ذیل همین خبر درج شده تا  در صورت بروز هر گونه مشکل در خصوص برگزاری امتحانات، امکان برقراری تماس با کارشناسان پشتیبان این سامانه  مطابق مرکز و واحد دانشجو فراهم باشد.

نکات تکمیلی برگزاری امتحانات ترم تابستان







 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر