اخبار
1399/10/8 دوشنبه
جلسه روسای مراکز و واحدهای استان برگزار شد
برگزاری 4500 عنوان کلاس الکترونیکی/ تاکید بر درآمد زایی

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، جلسه روسای مراکز و واحدهای استان با حضور دکتر علیرضا محدثی زرندی رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان و مدیران ستاد برگزار شد و همزمان از طریق نرم افزار adobe connect روسای مراکز و واحدها به بیان نظرات خود پرداختند.

دکتر محدثی در این جلسه به مسائل آموزشی دانشگاه در دوران کرونا اشاره کرد و افزود: کلاس ها و آزمون ها در سطح قابل قبولی برگزار شده و برنامه ریزی های دقیق تر برای رفع نواقص گذشته باید صورت پذیرد تا ضمن افزایش میزان رضایت مندی دانشجویان، برخی مشکلات جزءی سایت آزمون نیز مرتفع شود. ایشان افزود در ترم آینده دفتر برنامه ریزی قطب استان به صورت رسمی ایجاد  و کارشناسان به صورت داعم و   از راه دور با مدیران گروه استان همکاری میکنند .

وی ضمن اشاره به حجم بالای کار انجام شده در حوزه برگزاری کلاس های الکترونیکی گفت: 4500 عنوان کلاس با مشارکت  اعضای هیات علمی و مدرسین مدعو  و 130 کارشناس برگزار شده و با نظارت های دقیق اداره نظارت و ارزیابی استان، بسیاری از کاستی ها و نواقص رفع گردیده است.

ایشان  بر افزایش درآمد زایی در مراکز و واحدها تاکید کرد و ادامه داد: باید درشرایط کرونا به دنبال همه گزینه های ممکن برای درآمد زایی باشیم تا همچنان مانند سال های قبل رتبه خوبی در زمینه درآمد زایی در کشور داشته باشیم.

در ادامه این جلسه،  مدیران ستاد و روسای مراکز و واحدهای استان به بیان دیدگاههای خود پیرامون مسایل مختلف آموزشی، مالی، فرهنگی، روابط عمومی ... پرداختند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر