اخبار
1398/2/3 سه‌شنبه
مراسم گرامیداشت روز جوان و میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) در مرکز بافت
به همت دانشگاه پیام نور مرکز بافت با مشارکت بسیج دانشجویی، دانشگاه فنی حرفه ای ومجتمع آموزش عالی بافت همراه با برنامه های شاد و مفرح و اجرای موسیقی برگزار شد

.

به گزارش روابط عمومی، امام جمعه  شهرستان بعنوان سخنران  بیان داشتند که با توجه به ورود به چله دوم انقلاب اسلامی که یک موهبت الهی به ملت ماست و رهبر چگونگی ادامه راه انقلاب را با عنوان گام دوم انقلاب اسلامی به ملت شریف خاصتاً جوانان هدیه دادند که این بیانیه گام دوم انقلاب توسط یک فرد عادی صادر نشده است بلکه توسط یک رهبر الهی ، یک حکیم والامقام و ژرف نگر شخصیتی که عمر خود را در راه مجاهدت سپری کرده، یعنی حجت امام زمان ، امام خامنه ای عزیز صادر شده است .

وی افزود حضرت امام خامنه ای رهبر فرزانه با صدور این بیانیه دستاوردهای شگرف چهل ساله انقلاب اسلامی را تبیین فرمودند و با توصیه های اساسی که داشته اند رسالت اصلی ما را معین کرده اند.

ایشان متذکر شد دو امر مهم و اساسی وجود دارد که عبارتند از:  اول تمدن سازی اسلامی،  رسالتی هست که همه باید به آن توجه داشته باشیم و تمام شئونات زندگی خود را اسلامی کنیم چه در مسئله اقتصادی فردی ، اقتصادی خانواده چه در رفتارهای فردی جه در رفتارهای  اجتمایی تمدن سازی اسلامی را پیاده کنیم .

و آرمان دوم آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظما یعنی ظهور امام زمام ارواحنافداه نکته مهم این گام دوم انقلاب یعنی آماده شدن برای ظهور و دیدن جمال نورانی امام زمان که باید آن را جدی بگیریم و باید خودمان را برای ظهورش در چهل ساله دوم انقلاب آماده کنیم .

در پایان امام جمعه ضمن تشکر از اجرا کنندگان این جشن دانشجویی بیان داشت که جوانان و دانشگاهیان امروز باید بسیار پر تلاش و با روحیه جهادی و الگو گیری از زندگی حضرت علی اکبر (ع) در راستای تحقق اهداف نظام و انقلاب حرکت نمایند.





 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر