مراکز و واحدها
1401/2/31 شنبه
رئیس اداره فارع التحصیلان دانشگاه پیام نور مرکز کرمان
دو هزار مدرک تحصیلی در ایام کرونا صادر شده است

.

New Page 1

رئیس اداره فارع التحصیلان دانشگاه پیام نور مرکز کرمان گفت : با شروع کرونا از اسفندماه 98 با شرایط بحرانی 2000 پرونده انجام و به صدور مدرک رسیده است.

به گزارش روابط عمومی مرکز کرمان ،معصومه افشار، ضمن تجلیل از همکاران خود در بخش  فارغ التحصیلان اظهار داشت: در خصوص بروزرسانی پرونده فارغ التحصیلان و صدور مدرک در مقاطع کاردانی،کارشناسی،ارشد و دکتری  که از بهمن ماه 1393 آغازشد و تا اسفند 1398 ،تعداد 5000 مدرک تحصیلی صادر شده است .

وی افزود:  از اسفند 98 با شروع کرونا و شرایط بحرانی 2000 پرونده فارغ التحصیلی انجام و به صدور مدرک رسید.

رئیس اداره فارع التحصیلان دانشگاه پیام نور مرکز کرمان با اشاره به صدور تاییدیه تحصیلی واعلام پایان تحصیلات دانشجویان پسربه نظام وطیفه افزود: در شرایط سخت کرونا  800  تاییدیه تحصیلی  صادر و 150 دانشجو به نظام وظیفه معرفی شده است.

خانم افشار با اشاره به صدور دانشنامه خاطر نشان کرد: تعداد دانشنامه صادر شده در ایام کرونا قریب  به تعداد500 فقره می باشدکه  آمار فوق که نشانی بی نظیر از تلاش بی وقفه همکاران ارجمند اداره فارغ التحصیلان  مرکز کرمان دارد .

وی یادآورشد: همه همکاران ارجمند که به صورت دورکاری یا حضور در دانشگاه به نحو احسن و قابل توجه ، دین خود را در خدمت به دانشجویان عزیز ادا نموده تقدیر می نمایم.

رئیس اداره فارع التحصیلان دانشگاه پیام نور مرکز کرمان، از زحمات همکاران خود ،خانم ها ،فاطمه خدایی ،فریبا سیدی ، مریم مهدی زاده ، و زهرا مهدی پور به دلیل صدور مدرک دانشجویان در ایام کرونا و  هم چنین از زحمات آقای ایمان فرخی به دلیل ساماندهی بایگانی بخش فارغ التحصیلان در ایام ماه مبارک رمضان تقدیر وتشکر نمود.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر