مراکز و واحدها
1400/9/22 دوشنبه
مراسم «روز دانشجووجشن میلاد حضرت زینب (ص)» در دانشگاه پیام نور مرکز کرمان برگزار شد
مرکز کرمان/مراسم روز دانشجو وجشن میلاد حضرت زینب (ص) با حضور جمع کثیری از دانشجویان ،اساتیدوکارمندان در دانشگاه پیام نور مرکز کرمان برگزار شد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ،در این مراسم حجت الاسلام پور محی آبادی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان کرمان با اشاره به شخصیت حضرت زینب (ص) اظهار داشت : خداوند در قرآن کریم  از بین مردان و زنان، زنان نمونه را معرفی کرده ، که  برای اهل کفر دو نمونه زن،  ازهمسر حضرت نوح و لوط را مثال آورده كه هر دو در جایگاهی  بودند و کفر ورزیدند،  و برای اهل ایمان هم از آسیه همسر فرعون به عنوان نمونه مثال آورده است.آنگاه كه گفت: پروردگارا مرا از فرعون و كردارش نجات بده .

حجت الاسلام پور محی آبادی گفت: حضرت زینب (ص)در لحظه ای که همه هستی خودشان را از دست می دهند، می گویند ،خدایا! این قربانی را از اهل بیت (ع) پیامبر (ص) بپذیرومی گوید من چیزی جز زیبایی ندیدم.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان کرمان با اشاره به  صبر و استقامت حضرت زینب (ص) گفت: حضرت زینب کبرى‌ یک نمونه‌ى برجسته‌ى تاریخ است و این حضرت نماد و الگوی از شجاعت ، ایثار و صبر برای همه جهانیان بویژه مسلمانان ،والگویی برای شهیدان از جمله شهید سردار سلیمانی بود.

در این مراسم از دانشجویان، محمد مهدی سلجوقی برگزیده رتبه اول جشنواره کشوری  رویش در رشته موسیقی ، مرتضی زاهدی برگزیده جشنواره راهیان نور ، ایمان مراد پور برگزیده رتبه اول جشنواره کشوری رویش  در رشته داستان نویسی و مریم جعفری فعال بسیج دانشجویی تقدیر شد.

گفتنی است:این مراسم با برنامه هایی از جمله با اجرای  خطو (مسترلاین) ،مسابقه ونور افشانی همراه بود




 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر