مراکز و واحدها
1400/2/25 شنبه
دکتر رقیه شهریاری پور به سمت سرپرست مرکز سیرجان منصوب شد
طی حکمی از سوی دکتر محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور کشور، دکتر رقیه شهریاری پور به عنوان سرپرست مرکز سیرجان منصوب و از زحمات دکتر احمد افروز رئیس پیشین این دانشگاه تقدیر شد.

.


 به گزارش روابط عمومی دانشگاه، با پیشنهاد دکتر علیرضا محدثی رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان و طی حکمی از سوی دکتر محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور کشور، دکتر رقیه شهریاری پور به عنوان سرپرست مرکز سیرجان منصوب شد.

گفتنی است، دکتر رقیه شهریاری پور که پیش از این به مدت یک سال و نیم معاون دکتر افروز در مرکز سیرجان بود، دارای مدرک دکتری علوم و مهندسی خاک از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان می باشد و  از سال 1387 به عنوان عضو علمی در این مرکز به فعالیت علمی و اجرایی مشغول به کار است.

وی دارای مرتبه علمی استادیاری است که تا کنون 7 مقاله  isi به قلم  او در مجلات علمی معتبر دنیا به چاپ رسیده، ۱۰ مقاله علمی در همایش های ملی و بین المللی ارائه کرده، 2 طرح پژوهشی را به طور کامل اجرا کرده و در سال 1390 به عنوان پژوهشگر برتر استان کرمان انتخاب شده است.

 دکتر شهریاری پور پیش از این علاوه بر معاونت دانشگاه پیام نور سیرجان، به مدت 6 ماه مسوولیت اداره آموزش و 6 سال مسوولیت کانون بسیج اساتید این دانشگاه را بر عهده داشته است.

لازم به ذکر است، دکتر احمد افروز رئیس پیشین دانشگاه پیام نور سیرجان که از پایه گذاران اصلی این دانشگاه است، طی 30 سال گذشته علاوه بر تدریس، در یک مقطع 10 ساله ( از سال 1372 تا سال 1382) ویک مقطع 8 ساله ( از سال 1392 تا سال 1400) ریاست این دانشگاه را بر عهده داشته است.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر