فرهنگی
1401/3/2 دوشنبه
برگزاری مراسم تکریم معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کرمان
سرپرست دانشگاه پیام نوراستان ومرکزکرمان: بسیجیان در حقیقت جوانان بی ادعایی هستند، که در کسب رضای خداوند و مخلوق قدم بر می دارند

.


مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کرمان با حضور حجت الاسلام پورمحی آبادی مسئول دفتر نهاد رهبری ،خانم دکترمعین الدینی سرپرست دانشگاه پیام نوراستان ومرکزکرمان،دکترمحمود فرهادیان معاون آموزشی وپژوهشی و دکتر خلیلی نژاد معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان  ،محمود مهدوی مدیر کل بنیاد حفظ آثار وارزشهای دفاع مقدس ومحمد رضا افضلی جانشین بسیج دانشجویی استان  وجمعی از مسئولین ودانشجویان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه ،در این مراسم ، حجت الاسلام پورمحی آبادی مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان کرمان، با اشاره سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهارداشت: به فرموده حضرت امام خمینی (ره) آزاد سازی خرمشهر یک معجزه الهی ویکی از نعمت هایی بود که خدا نصیب کرد.
مسئول دفتر نهاد رهبری ، با اشاره به اینکه درعملیات آزاد سازی خرمشهر جوانان زیادی به شهادت رسیدند افزود: شهادت یک هدیه الهی است ومحصور به زمان ومکان نیست و روز گذشته یکی از نیروهای مدافع حرم «شهید صیاد خدایی» در خیابان به دست ایادی استکبار به شهادت رسیدند 
حجت الاسلام پورمحی آبادی ،با بیان اینکه ،برای رسیدن به شهادت باید دو مقوله را مدنظر قرارداد ؛افزود: اولین مسئله ،« اخلاص »و دومین «تلاش جهادی» می تواند انسان را به جایگاهی برساند، که شهادت نصیبش شود .
همچنین در این مراسم خانم دکتر معین الدینی سرپرست دانشگاه پیام نوراستان ومرکزکرمان گفت: بسیجی به معنی آماده بودن وبا آمادگی کامل کاری را آغاز نمودن ،است.  
سرپرست دانشگاه پیام نوراستان ومرکزکرمان خاطرنشان کرد: بسیجیان در حقیقت جوانان بی ادعایی هستند، که در کسب رضای خداوند و مخلوق قدم بر می دارند وبدون هیچ چشم داشتی به مردم خدمت می کنند.
همچنین در این مراسم محمد رضا افضلی جانشین بسیج دانشجویی استان گفت: زحمت های زیادی برای بر پایی این نظام کشیده شده است و امروز همه ما موظفیم در مسیر روشنگری وبصیرت بخشیدن به جامعه حرکت کنیم.
در این مراسم از زحمات علیرضا اسلامی تقدیر و علی اصغر نیکویی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کرمان معرفی شد.







 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر