فرهنگی
1400/9/6 شنبه
جلسه هم اندیشی بسیج اساتید استان با حضور دکتر نادری رئیس شورای شهر کرمان برگزار شد
تحقیق و پژوهش باید ناظر به حل مشکلات کشور باشد.

.

New Page 1

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، جلسه هم اندیشی بسیج اساتید استان با حضور دکتر نادری رئیس شورای شهر کرمان و از رزمندگان دوران دفاع مقدس برگزار شد. 

دکتر نادری در این جلسه، ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، به رشادت های رزمندگان در این دوران اشاره کرد و گفت : تفکر بسیجی باعث شد تا با دست خالی، از تمامیت ارضی کشور دفاع کنیم و اجازه ندهیم یک وجب از کشور در اختیار دشمن باقی بماند.

ایشان به رشادت های شهید عزیز سردار سلیمانی پرداخت و گفت: سردار سلیمانی با مجاهدت های تحسین برانگیز، بسیاری از طرح های آمریکا در منطقه را به شکست کشانید و امنیت را فراتر از مرزهای کشور برای ما رقم زد.

رئیس شورای شهر کرمان، با انتقاد از برخی تحقیقات سطحی در دانشگاهها گفت:تحقیق و پژوهش در دانشگاه باید ناظر به حل مشکلات کشور باشد و امروز که در عرصه اقتصاد ما دچار مشکل هستیم بیش از هر زمان دیگری این نیاز حس می شود، بنابراین اساتید بسیجی باید با جدیت و پشتکار این عرصه را متحول نموده و سمت و سوی پژوهش های دانشگاه باید در جهت حل مشکلات کشور باشد.

گفتنی است، در ابتدای این جلسه دکتر علیرضا محدثی زرندی رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان، ضمن تبریک هفته بسیج، ابراز امیدواری کرد،  با نهادینه شدن تفکر بسیجی در مراکز علمی کشور، زمینه رشد و تعالی علمی و فناوری کشور بیش از گذشته فراهم گردد.

دریافت آخرین اخبار دانشگاه در فضای مجازی به آدرس:https://www.instagram.com/kerman.pnu





 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر