فرهنگی
1399/2/2 سه‌شنبه
اقدامات ورزشی – تفریحی مجازی دانشگاه پیام نور ویژه دوران کرونا:
آغاز جشنواره مجازی تفریحی – ورزشی «پویش بازی ها و سرگرمی های حرکتی دانشگاهیان پیام نور

.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور از آغاز جشنواره مجازی تفریحی – ورزشی این دانشگاه با عنوان «پویش بازی ها و سرگرمی های حرکتی دانشگاهیان پیام نور» در سراسر کشور خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف حفظ و ارتقاء سلامت روحی و جسمی اعضای علمی و کارکنان اداری، مدیریت اوقات فراغت و ایجاد نشاط و پرهیز از ترددهای غیرضروری در مهار شیوع ویروس کرونا از 26 فروردین ماه آغاز شده و تا 26 اردیبهشت سال جاری ادامه خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی، دکتر محمدهادی امین ناجی با عنوان اینکه با این اقدام، خانواده دانشگاهیان پیام نور می توانند ضمن ماندن در خانه و تامین سلامت خود، در جشنواره مجازی تفریحی – ورزشی شرکت کنند، افزود: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره، باید دستاوردهای خود را در بازه زمانی ذکر شده به مدیران تربیت بدنی در استانها و کارکنان سازمان مرکزی نیز به اداره کل تربیت بدنی ارسال کنند.
لازم به ذکر است، شرایط و نحوه ارسال آثار به شرح ذیل است و علاقه مندان باید:
1-         در قالب فیلم های سه الی پنج دقیقه ای به انضمام شرح روش و قواعد بازی (تصویر یا صوت) و ذکر دقیق اطلاعات فردی اعم از : نام و نام خانوادگی و محل کار آثار خود را واتساپ نمایند .
2-         آثار ارسالی ، تصاویر و اخبار مربوطه، در پرتال های رسمی دانشگاه و اداره کل تربیت بدنی ، خبرگزاری ها و صفحات مجازی تحت مدیریت دانشگاه در حین و پس از پایان جشنواره اطلاع رسانی می شود.
3-         علاقه مندن  باید بازی های گروهی را با اولویت مشارکت بیشترین تعداد اعضای خانواده خود طراحی و اجرا نمایند.
4-         پویایی، خلاقیت ، آفرینش و ایده سازی ، پرهیز از خشونت، به‌ کارگیری خلاقانه ابزارها و وسایل موجود در خانه، کوتاه بودن مدت زمان بازی،‌ آموزندگی، مفرح و نشاط آوری، مقبولیت و بازدید و توجه به نکات اخلاقی همچون حفظ شئونات اسلامی، گذشت، مهربانی، صبر، همراهی، هماهنگی، همکاری و ...  از ویژگی‌ها و شاخص بازی‌ها و سرگرمی های ارسالی می باشد.
5-         در راستای ارزش گذاری به این مشارکت ارزشمند و اثربخش از  بهترین { کیفی و کمی) دستاوردها ی ارسالی و اجرا  پس از داوری و ارزیابی  تقدیر شایسته بعمل خواهد آمد.
6-         سرکار خانم اعظم ترابی با شماره تماس 22441243 021 آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی است.
7-         نمونه آثار در صفحه رسمی اداره کل تربیت بدنی sportofficial  درج شده است.
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر