فرهنگی
1398/9/25 دوشنبه
مراسم تجلیل و تکریم از عوامل اجرایی بیست و سومین جشنواره قرآن کریم
دکتر علیرضا محدثی:جشنواره قرآن برای دانشگاه پیام نور استان کرمان برکات زیادی به همراه داشت.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مراسم تجلیل و تکریم از عوامل اجرایی بیست و سومین جشنواره قرآن کریم با حضور دکتر علیرضا محدثی زرندی، رئیس دانشگاه پیام نور استان، دکتر امین رستمی مدیر فرهنگی و دانشجویی استان و دبیر اجرایی جشنواره برگزار شد.
 دکتر علیرضا محدثی زرندی، در این مراسم، ضمن تشکر از تلاش های ارزشمند همکاران استان در برگزاری این جشنواره، به برکات معنوی این جشنواره  اشاره کرد و افزود:این جشنواره به لحاظ بسیاری از شاخص ها، منحصر به فرد بود و برکات ارزشمندی برای دانشگاه پیام نور استان کرمان به همراه داشت.
همچنین در این مراسم دکتر امین رستمی مدیر امور فرهنگی و دانشجویی ستاد استان، برگزاری این جشنواره را فرصتی برای نمایش توانمندی های دانشگاه پیام نور استان کرمان در عرصه ملی خواند و از تلاش های همکاران در کمیته های بیست و پنج گانه جشنواره تشکر کرد.  
گفتنی است، حضور داوران بین المللی قرآن کریم، برگزاری محافل انس با قرآن در مساجد شهر کرمان همزمان با برگزاری جشنواره، دوبرابر شدن تعداد شرکت کنندگان این جشنواره نسبت به سال قبل و برگزاری اختتامیه با شکوه توام با معنویت از ویژگی های ممتاز این جشنواره بود که در پیام تقدیر دکتر زمانی ریاست عالی دانشگاه نیز منعکس شده بود.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر