اداری مالی
1401/12/22 دوشنبه
مراسم تکریم و معارفه مدیران و معاونین پیشین و جدید سازمان مرکزی
دکتر علی شجاعی فرد به عنوان سرپرست جدید معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر مجتبی سلطانی احمدی به عنوان سرپرست جدید معاونت حقوقی، مجلس و امور استان ها، دکتر پیمان آقائی سرپرست جدید مرکز امور بین الملل و دکتر ایرانپور مبارکه به عنوان سرپرست جدید مرکز فناوری و اطلاعات معارفه شدند.

.

New Page 1

به گزارش روابط عمومی دکتر تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور در مراسم تکریم و معارفه معاونین و مدیران پیشین و جدید دانشگاه پیام نور ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات مدیران پیشین با تاکید بر نقش مهم آموزش در دانشگاه، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در زمینه تولید محتواهای الکترونیکی باید گام اساسی بردارد  و همچنین مدیریت جدید باید تسهیل امور دانشجویی و حس رضایتمندی را در بین دانشجویان تقویت کند.

دکتر تقی زاده با تاکید بر بروزرسانی و بازنگری در نظام آموزشی دانشگاه افزود: بازنگری و بروزرسانی آیین نامه های آموزشی، آمایش رشته ها و اعضای علمی برای جایگزین کردن رشته های پرمخاطب و کاربردی نیز باید در اولویت برنامه های آموزشی دانشگاه باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور همچنین درباره ماموریت های مرکز امور بین الملل دانشگاه گفت: با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور هاب بین الملل جذب دانشجوی خارجی در کشور می باشد در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته و ضرورت دارد این مساله بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

دکتر تقی زاده در خصوص معاونت پارلمانی و امور مجلس دانشگاه گفت: تعامل با نمایندگان مجلس، حفظ و ادامه سیاست ها و اقدامات دانشگاه و همچنین توجه به املاک از حوزه های مهم معاونت می باشد که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

لازم به ذکر است در این مراسم، دکتر علیرضا دل افکار بعنوان مشاور رئیس دانشگاه، دکتر علی شجاعی فرد به عنوان سرپرست  جدید معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر مجتبی سلطانی احمدی به عنوان سرپرست جدید معاونت حقوقی، مجلس و امور استان ها،  دکتر پیمان آقائی سرپرست جدید مرکز امور بین الملل و دکتر ایرانپور مبارکه به عنوان سرپرست جدید مرکز فناوری و اطلاعات معارفه شدند.

 








 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر