اداری مالی
1401/2/31 شنبه
در جلسه روسای مراکز و واحدهای استان مطرح شد:
همگان تلاش کنند، امتحانات در کمال آرامش برگزار شود.

.

New Page 1

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، جلسه روسای مراکز و واحدهای استان با حضور خانم دکتر معین الدینی، سرپرست استان، حجه الاسلام پور محی آبادی مسئول نهاد، دکتر فرهادیان معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه، دکتر خلیلی نژاد معاون اجرایی، مدیران ستادی و همکاران آموزش و حفاظت آزمون مراکز و واحدها برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه حجه الاسلام پور محی آبادی، بر استفاده از نیروهای متخصص و با انگیزه در بخش فرهنگی مراکز و واحدها تاکید کرد و گفت: با توجه به بازگشایی دانشگاه پس از دو سال انتظار می رود، با اجرای برنامه های فرهنگی مناسب، فضای شور و نشاط به دانشگاه بازگردانده شود.

خانم دکتر معین الدینی سرپرست استان نیز در این جلسه ضمن خوشامد گویی به روسای مراکز و واحدها بر هرچه بهتر برگزار شدن امتحانات تاکید کرد و افزود:با توجه به اینکه امتحانات پس از 5 ترم حضوری برگزار می شوند، باید همه استانداردهای یک امتحان، رعایت شود و آرامش لازم بر حوزه های امتحانی حاکم باشد تا دانشجویان گرامی، بدون دغدغه در آزمون ها شرکت نمایند.

در ادامه این مراسم دکتر فرهادیان معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه، خدمت را فلسفه و دلیل اصلی قبول مسئولیت ذکر کرد و گفت: همه ما خدمتگزار دانشجو هستیم و شانی به جزء این برای خود قائل نیستیم و با توجه به اینکه بسیاری از دانشجویان اولین تجربه امتحانات حضوری را در پیش دارند، عوامل اجرایی امتحانات به کمک مسئولین روابط عمومی، ضمن اطلاع رسانی های مفید باید، با سعه صدر و انعطاف توام با رعایت قانون پاسخ گوی دانشجویان باشند و زمینه هر چه بهتر برگزار شدن امتحانات را فراهم نمایند.

دکتر روح اله خلیلی نژاد، معاون اجرایی دانشگاه نیز، وجود همدلی  و وحدت را زمینه ایجاد تحولات بنیادین در دانشگاه دانست و ادامه داد: استان کرمان جایگاه ویژه ای در کشور دارد و باید بتوانیم در شاخص هایی نظیر: درآمد زایی، برگزاری امتحانات و تاسیس مراکز رشد مولد، در کشور پیشتاز باشیم.

ایشان در ادامه به جایگاه ویژه روابط عمومی در دانشگاه اشاره کرد و افزود: انعکاس فعالیتها و ارتباط با مخاطبین از رسالتهای اصلی این بخش مهم دانشگاه است که باید روسای محترم با انتخاب افراد تولانمند این جایگاه را بیش از گذشته ارتقاء دهند و با افزایش ارتباط با مسئولین شهری زمینه جذب حداکثری دانشجو و حل مشکلات مرکز/ واحد را فراهم نمایند.

در ادامه این مراسم روسای مراکز و واحدها پیرامون مسائل مطرح شده نظرات و پیشنهادات خود را بیان نمودند.



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر