اداری مالی
1401/2/27 سه‌شنبه
با حکم ریاست عالی دانشگاه:
دکتر روح اله خلیلی نژاد به سمت سرپرست معاونت اجرایی دانشگاه پیام نور استان کرمان منصوب شد.

.

New Page 1

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مراسم تکریم و معارفه معاونین دانشگاه پیام نور استان و مرکز کرمان با حضور خانم دکتر معین الدینی سرپرست استان، حجت الاسلام پور محی آبادی مسئول نهاد، مهدی طبرسی، مسئول دفتر استاندار، مدیران ستادی، روسای مراکز و واحدها و همکاران علمی و اداری استان برگزار شد و دکتر روح اله خلیلی نژاد به سمت سرپرست معاون اجرایی استان و مرکز کرمان منصوب شد.

دکتر خلیلی نژاد در این مراسم، به تشریح برنامه های خود پرداخت و اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان  را اضلاع مثلث دانشگاه توصیف کرد و افزود: تمام تلاش خویش را در راستای افزایش رضایتمندی این سه عنصر ارزشمند دانشگاه به کار خواهیم گرفت و امیدواریم بتوانیم با استفاده از فناوری های نوین در راستای شفاف سازی سیستم اداری و مالی، کمک شایانی به ارائه خدمات بیشتر به مجموعه خدوم دانشگاه داشته باشیم .

ایشان، فعال سازی شرکت تعاونی مسکن همکاران، پیگیری تاسیس مدارس غیر انتفاعی نور، حمایت از شرکت های دانش بنیان و حل مشکلات دانشگاه به کمک این شرکت ها، استفاده از پتانسیل خیرین، توجه ویژه به مسائل فرهنگی با توجه به اینکه کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام است و امکان نقش آفرینی ویژه وجود دارد و همکاری با نهادی های فرهنگی نظیر: نهاد رهبری، بسیج دانشجویی و... را از مهمترین برنامه های کاری خود عنوان کرد.

روح اله خلیلی نژاد، معاونت اجرایی استان تهران،مشاور عالی روسای  دانشگاه های جهان در خاورمیانه و ریاست دانشگاه پیام نور مرکز رفسنجان و کشکوئیه را در کارنامه اجرایی خود دارد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر