اداری مالی
1401/2/26 دوشنبه
با حضور خانم دکتر معین الدینی، سرپرست دانشگاه پیام نور استان، مدیران ستاد و جمعی از همکاران علمی و اداری انجام شد:
مراسم تکریم و معارفه معاونین دانشگاه پیام نور استان و مرکز کرمان

.

New Page 1

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مراسم تکریم و معارفه معاونین دانشگاه پیام نور استان و مرکز کرمان با حضور خانم دکتر معین الدینی سرپرست استان، حجت الاسلام پور محی آبادی مسئول نهاد، مهدی طبرسی مسئول دفتر استاندار، مدیران ستادی، روسای مراکز و واحدها و همکاران علمی و اداری استان برگزار شد.

در این مراسم دکتر محمود فرهادیان به سمت سرپرست معاون معاون آموزشی و پژوهشی استان و مرکز کرمان و دکتر روح اله خلیلی نژاد به سمت سرپرست معاون اجرایی استان و مرکز کرمان منصوب شدند و از تلاش های آقایان دکتر محسن میر حبیبی، دکتر علیرضا نجف زاده و دکتر رستمی در زمان تصدی مسئولیت قدردانی به عمل آمد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام پور محی آبادی، با استناد به آیات کریمه قرآن، به انواع کرامت در نظام آفرینش اشاره کرد و افزود:خداوندسبحان، انسان را به عنوان موجودی دو بعدی دارای کرامت ذاتی و اکتسابی خلق کرده و افرادی که بتوانند با تلاش و خدمت خالصانه، فضائل انسانی را در وجود خود نهادینه کنند به کرامت ذاتی و ملکوتی نائل می شوند و زمینه رشد و پیشرفت جامعه را فراهم می نمایند و انتظار آن است که افرادی که امروز معرفی می شوند این مسیر خدمت را با توکل بر خدای متعال طی نموده و سرمنشاء خدمات ارزشمندی گردند.

در ادامه این مراسم خانم دکتر معین الدینی ضمن قدردانی از تلاش همکارانی که سالها مسئولیت داشته اند و خدمات ارزنده ای به ویژه در دوران سخت همه گیری کرونا انجام داده اند، به معرفی معاونین جدید پرداخت و آنها را افرادی با سابقه، مومن، انقلابی و کارآمد توصیف کرد و گفت:امیدواریم تغییرات انجام شده در کادر دانشگاه، زمینه دستیابی آینده بهتر و مجموعه منسجم تر را فراهم کند.

همچنین در این مراسم، معاونین سابق دانشگاه گزارشی از عملکرد خود را ارائه نمودند و معاونین جدید به ارائه برنامه ها پرداخته و ابراز امیدواری کردند در زمان تصدی مسئولیتشان با کمک و بهره بردن از نظرات همکاران علمی و اداری دانشگاه ، گامهایی موثر در راستای پویایی روزافزون دانشگاه برداشته شود.

تقدیر از آقایان دکتر محسن میرحبیبی، دکتر علیرضا نجف زاده و دکتر رستمی و تقدیم حکم مسئولیت آقایان دکتر فرهادیان و دکتر خلیلی نژاد پایان بخش این مراسم بود.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر