پژوهش
1400/9/20 شنبه
اعتبارات ویژه شبکه آزمایشگاهی برای زمستان 1400 اعلام شد
اولویت اعتبارات زمستان 1400 برای پژوهشگرانی است که در سال جاری نتوانسته‌اند از اعتبارات باشگاه مشتریان استفاده کنند.

.

New Page 1

دکتر رضا اسدی فرد، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: «در 9 ماه اول سال جاری، به منظور تسهیل پژوهش‌های آزمایشگاهی در کشور، بیش از 250 میلیارد ریال اعتبار به اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی سراسر کشور تخصیص داده شد. در همین راستا، برای فصل زمستان نیز برنامه‌ و طرح‌ ویژه‌ای داریم».
 
به گفته دکتر اسدی فرد، ارایه اعتبارات فصل زمستان در 2 مرحله انجام می شود؛ در مرحله اول، ظرفیت اصلی طرح های اعتباری برای آن دسته از اعضای هیئت علمی و دانشجویانی فعال خواهد شد که در سال 1400، هیچ اعتبار و طرح اعتباری را انتخاب نکرده اند. در مرحله دوم، سایر پژوهشگران می‌توانند به صورت عام و با ظرفیتی محدود از اعتبارات فصل زمستان استفاده کنند.
 
وی افزود: «شبکه آزمایشگاهی با ارائه این اعتبارات در دو مرحله سعی می کند، زمینه را برای استفاده بهینه از اعتبارات فراهم کند تا پژوهشگران بیشتری بتوانند از اعتبارات باشگاه مشتریان برای دستیابی به اهداف پژوهشی خود بهره‌مند شوند».
 
شایان ذکر است پس از ارایه 130 میلیون ریال اعتبار برای هر عضو هیئت علمی و 70 میلیون ریال اعتبار برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در 9 ماه اول سال جاری، در فصل زمستان نیز پژوهشگران می‌توانند از اعتبار 30 میلیون ریالی با پوشش 40 درصدی استفاده کنند.
 
پژوهشگران و دانشگاهیان می‌توانند برای ثبت نام و فعال سازی اعتبارات فصل زمستان با توجه به شرایط ذکر شده، از 20 آذر ماه به پایگاه اینترنتی باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی به نشانی My.LabsNet.ir مراجعه کنند.





 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر