پژوهش
1400/9/20 شنبه
قابل توجه اساتید و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی
آدرس‌دهی صحیح دانشگاه در مقالات مستخرج از پایان نامه و رساله و سایر مقالات اعضای محترم هیات علمی در نظام‌های رتبه بندی موسسه‌های آموزش عالی

.

بنا به اهمیت و تأثیر درج آدرس‌دهی صحیح دانشگاه در مقالات مستخرج از پایان نامه و رساله و سایر مقالات اعضای محترم هیات علمی در نظام‌های رتبه بندی موسسه‌های آموزش عالی، به استحضار می رساند با عنایت به بند 15 ماده 2 "دستورالعمل اختصاص بخشی از نمره کل پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری تخصصی به دستاوردهای پژوهشی مستخرج" مصوب یکصد و بیست و دومین جلسه شورای دانشگاه مورخ 13/04/1395 و بند  2-12-2 دستورالعمل مذکور مصوب یکصد و چهلمین جلسه شورای دانشگاه مورخ 31/03/1400، رعایت نحوه صحیح آدرس دهی و درج نام دانشگاه در مقاله ها الزامی است و در صورت عدم توجه به این مهم، امکان استفاده از امتیازات پژوهشی آن اثر برای استاد/استادان راهنما و مشاور مقدور نمی باشد.

 آدرس دهی صحیح مقاله براساس دستورالعمل مربوط به شرح ذیل است: 
 در مقاله های انگلیسی:
Department of Management, Payame Noor University (PNU), P.O.Box 19395-4697, Tehran, Iran. 
در مقاله های فارسی:
گروه مدیریت، دانشگاه پیام نور، ص. پ.  19395-4697، تهران، ایران.

ذکر این نکته ضروری است درج صندوق پستی الزامی نیست. مگر در صورتی که نشریه و یا برگزار کننده همایش مورد نظر نوشتن آن را الزامی بداند. شایان ذکر است نباید نام شهر محل اشتغال استاد/استادان راهنما و مشاور و همچنین محل تحصیل دانشجو در آن قید شود.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر