اطلاعیه ها
1400/4/22 سه‌شنبه
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور خبر داد:
تمدید مهلت ثبت نام ترم تابستان دانشگاه پیام نور تا 27 تیرماه/ آمار ثبت نام از 100 هزار نفر گذشت

.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور با اشاره به استقبال بی نظیر دانشجویان از ترم تابستان گفت: آمار ثبت نام ترم تابستان دانشگاه پیام نور از 100 هزار نفر عبور کرد و به دلیل تقاضای دانشجویان، مهلت ثبت نام تا 27 تیرماه تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی، امیرحسین بهروز با عنوان اینکه ترم تابستان دانشگاه پیام نور به صورت تمام الکترونیک برای دانشجویان این دانشگاه و دیگر دانشگاه ها برگزار می شود، افزود:  دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای انتخاب واحد باید مطابق برنامه زمان بندی شده از طریق سامانه جامع آموزشی گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir اقدام کنند.

وی افزود: دانشجویان سایر دانشگاه ها که متقاضی گذراندن ترم تابستان در دانشگاه پیام نور هستند نیزمی توانند در مهلت مقرر از طریق مراکز و واحدهای مجری ثبت نام کنند.

وی تاریخ برگزاری کلاس ها را از 24 تیرماه لغایت ۲۴مرداد ماه اعلام و تصریح کرد: دروس دارای نمره میان ترم است و ارائه آن (به استثنای درس حفظ جزء سی قرآن کریم )به شیوه خودخوان مجاز نیست .

بهروز با اشاره به اینکه، حذف و اضافه دروس در دوره تابستان امکانپذیر نیست، درخصوص نحوه ارائه دروس نظری اظهار داشت: این دروس به صورت الکترونیکی و در سطح منطقه (صرفا بر روی سامانه‌های آموزش الکترونیکی مورد تایید منطقه) ارائه می‌شود.

وی سقف تعداد واحد قابل انتخاب برای هر دانشجو (با رعایت حداکثر یک عنوان درس معارف اسلامی) برای دانشجویان مقطع کارشناسی را 8  واحد عنوان کرد و افزود: آن دسته از دانشجویان مقطع کارشناسی که با حداکثر 8 واحد درسی (با رعایت مقررات اخذ حداکثر یک درس معارف اسلامی) دانش‌آموخته می‌شوند، در صورت عدم ارائه دروس در دانشگاه می‌توانند دروس مورد نظر را در سایر دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت مهمان اخذ و بگذرانند.

مدیرکل روابط عمومی همچنین به نحوه ارزشیابی های نظری دوره تابستان اظهار داشت: کلیه ارزشیابی ها از تاریخ 26 مرداد لغایت 4 شهریورماه طبق تقویم امتحانات، به صورت غیرمتمرکز و غیرحضوری برگزار می شود.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر