برگزیده ها
1403/2/10 دوشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان:
طرح تجمیع برخی واحدهای استان کرمان، فراگیر و ملی است.

.

New Page 1

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، خانم دکتر فاطمه معین الدینی رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در پاسخ به مطلب منتشر شده در برنامه روی خط خبر صدا و سیمای مرکز کرمان در خصوص دانشگاه پیام نور واحد گلباف، به تشریح اقدامات دانشگاه پیرامون تجمیع برخی واحدها پرداخت و افزود: طرح آمایش واحد‌های دانشگاه‌های پیام نور در سال 97 مطرح‌شده و در سال 98 در استانهای سراسر کشور و از جمله استان کرمان، کلید خورده و 14 واحد در استان کرمان مشمول تجمیع شده اند.

ایشان ادامه داد: از جمله این واحدها واحد گلباف بوده که در آن زمان با توجه به شاخص‌های مختلف اعلامی از سازمان سنجش و وزارت علوم در این طرح قرار گرفته بوده و پس از آن از مهر سال ۱۴۰۰ از دفترچه پذیرش دانشجو حذف شده است.

خانم دکتر معین الدینی ادامه داد: با تلاش‌های مجموعه مدیریت ستاد استان، در سال گذشته یک فرصت یک‌ساله از سازمان سنجش به شرط جذب مناسب دانشجو گرفته شد و واحد گلباف مجدد به دفترچه انتخاب رشته بازگشت، با این ‌وجود دانشجوی چندانی جذب نکرده و تنها عضو هیأت علمی آن نیز از همان زمان طرح اولیه تجمیع به مرکز استان منتقل شده و در حال حاضر فاقد عضو علمی می‌باشد. تصمیم‌گیری با توجه به داده‌های رسمی و موجود، از جمله نداشتن عضو علمی، جمعیت پایین دانش‌آموزی سال آخر دبیرستان، جذب اندک دانشجو در سال فرصت آزمایشی و ... بر عهده سازمان سنجش و وزارت عتف می‌باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان تاکید کرد: طرح تجمیع واحدهای دانشگاه پیام نور، طرحی فراگیر و ملی در سراسر کشور و با شمول دانشگاه‌های مختلف از جمله این دانشگاه است که با نظر وزارت علوم و سازمان سنجش کلید خورده و ما صرفاً مجری آن هستیم و تسلیم جوسازی‌ها و غیرشفاف گویی ها نمی شویم .

ایشان یادآور شد: با توجه به ساختار دانشگاه پیام نور که سیستم آموزشی ترکیبی حضوری و مجازی دارد و دانشجو می تواند هر شهری را برای برگزاری آزمون های پایان نیمسال انتخاب کند و امکان شرکت در کلاس های مجازی را با کمترین امکانات نرم افزاری دارد، هیچ نگرانی و دغدغه ای برای دانشجویان فعلی و خانواده های آنها وجود ندارد و تا پایان فارغ التحصیلی کادر آموزشی دانشگاه خدمت رسانی شایسته ای را به آنان انجام خواهند داد. و نیز پذیرای داوطلبان کنکور سراسری از هر نقطه ایران با استفاده از شیوه آموزش الکترونیکی هستیم.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر