برگزیده ها
1401/10/16 جمعه
برگزاری اجلاسیه پاياني اولین«اردوی راهیان مقاومت» دانشگاهیان پیام نور کشور
اردوي راهيان مقاومت به برنامه هاي ثابت فرهنگي دانشگاه پيام نور اضافه شد.

.

New Page 1

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، اجلاسیه اولین اردوی راهیان مقاومت  دانشگاهیان پیام‌نور کشور با حضور دکتر فداکار استاندار کرمان ، دکتر امینی معاون فرهنگی دانشجویی پیام نور کشور، بهروز جانشین سپاه ثارالله استان، دکتر یوسف زاده نویسنده"کتاب آن بیست وسه نفر"، جمعي از خانواده هاي شهدا،‌ مسئولین دانشگاه و تعداد کثیری از دانشجویان استانهاي مختلف در دانشگاه پیام کرمان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه،در این اجلاسیه، دکتر امینی معاون فرهنگی دانشجویی و اجتماعی دانشگاه پیام نور کشور ضمن تقدیر از مسئولین دانشگاه پیام‌نور استان در برگزاری اولین اردوی راهیان مقاومت در دانشگاه پیام نور کرمان گفت:علیرغم امتحانات پایان نیمسال  دانشحویان، مسئولین دانشگاه پیام نور استان کرمان ،همت بزرگی نمودند و این اردو را برگزار نمودند.

دکتر امینی افزود:اردوي راهیان مقاومت به جشنواره ها و برنامه های فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور اضافه شد و هرساله این اردو برای دانشجویان پیام نور سراسر کشور برگزار مي شود.

وی با اشاره به اینکه امروز بیش از نیم میلیون دانشجو در دانشگاه پیام نور در حال تحصیل هستند افزود:اردوی راهیان مقاومت می تواند در بصیرت بخشی به دانشجویان تاثیر گذار باشد.

دکتر امینی  خاطرنشان کرد:دانشحویان با مطالعه والهام از شهدا بصیرت خود را بالا ببرند.

همچنین دراین اجلاسیه مجید یوسف زاده نویسنده کتاب آن بیست و سه نفر ضمن بیان خاطراتی از شهید سلیمانی گفت:شهیدسلیمانی مال همه مردم ایران و آزادگان جهان اسلام است.

لازم به ذكر است، در این اجلاسیه از طرح ((اردوی راهیان مقاومت ))رو نمایی و از خانوادهای «شهید دانشی، شهید مغفوری، شهید عسکری، شهید برهانی و شهید لنگری زاده» تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است : از استانهای البرز، هرمزگان، خراسان جنوبی و فارس به قید قرعه تجلیل و این اجلاسیه با اجراي برنامه های فرهنگی از جمله مداحی،تواشیح،نمایش  و روایت گری همراه بود.

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر